۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

منابع بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منابع مرحله سراسری بخش معارفی سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد. زمان و نحوه برگزاری آزمون بخش معارفی مرح...

منابع بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، منابع مرحله سراسری بخش معارفی سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد.

زمان و نحوه برگزاری آزمون بخش معارفی مرحله سراسری سی وششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت، در رشته‌های آشنایی با احادیث اهل بیت (ع)، آشنایی با مفاهیم نهج البلاغه، حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه، آشنایی با مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین (ع)، حفظ موضوعی قرآن کریم، احکام، پرسمان معارفی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دانشجویانی که پیشتر اسامی آنها به عنوان راه یافته به مرحله سراسری به دانشگاه‌ها اعلام شده است و نیز متقاضیان شرکت در ۲ رشته حفظ متن و ترجمه فرازهایی از نهج البلاغه و حفظ متن و ترجمه فرازهایی از صحیفه سجادیه مشروط بر اینکه در هیچیک از رشته‌های دیگر جشنواره قرآن معرفی نشده باشند، مجاز به شرکت در این آزمون هستند.

دانشجویان برای اطلاع از منابع آزمون مرحله سراسری سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان به اینجا مراجعه کنند.

 

مطالب مرتبط