۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷

ملی پوشان ۲۴ ساعت دیگر در تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم‌ملی فوتسال ایران پس از شرکت در مسابقات شش‌جانبه برزیل و کسب عنوان نایب قهرمانی ، فردا شب ساعت ۲۱ به ایران بازخواهد گشت. ملی‌پوشان در این تورنمنت با تیم‌های پاراگوئه، کلمبیا، ژاپن و برزیل پیکا...

ستاره تیم ملی رسماً اسپانیایی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تیم‌ملی فوتسال ایران پس از شرکت در مسابقات شش‌جانبه برزیل و کسب عنوان نایب قهرمانی ، فردا شب ساعت ۲۱ به ایران بازخواهد گشت. ملی‌پوشان در این تورنمنت با تیم‌های پاراگوئه، کلمبیا، ژاپن و برزیل پیکار داشتند که در نهایت پس از سه پیروزی پیاپی و راهیابی به فینال مسابقات، در آخرین گام با نتیجه چهار بر دو برابر برزیل میزبان شکست خوردند و با عنوان دومی به کار خود در این تورنمنت پایان دادند .

شاگردان وحیدشمسایی به زودی راهی تمرینات تیم‌هایشان خواهند شد و پس از دو هفته توپ زدن در لیگ‌برتر، باری دیگر برای اعزام به مسابقات مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا و با صلاحدید کادرفنی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده می‌شوند.

*نتایج تیم‌ملی فوتسال ایران در تورنمنت برزیل به شرح زیر است

ایران ۲ _ ۱ پاراگوئه ( مرحله گروهی )
ایران ۲ _ ۰ کلمبیا ( مرحله گروهی )
ایران ۲ _ ۰ ژاپن ( نیمه نهایی )
ایران ۲ _ ۴ برزیل ( فینال )

مجتبی پارساپور، بازیکن جوان و آینده‌دار فوتسال ایران که در باشگاه مس‌سونگون توپ می‌زند، با سه گلی که به ثمر رساند، بهترین گلزن ایرانی‌ها در این مسابقات به شمار رفت.

*رده‌بندی کلی تورنمنت شش‌جانبه برزیل

۱ . برزیل ۲ . ایران ۳ . پاراگوئه ۴ . ژاپن ۵ . کلمبیا ۶ . عربستان

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط