۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴

مغضوبان کی‌روش به ترکیب تیم ملی بازگشتند!

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سال‌های اخیر و بعد از جدایی در پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کنند، پای ثابت اردوی تیم ملی بوده و در اغلب بازی‌های این تیم به میدان رفته بودند. حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در دورا...

مغضوبان کی‌روش به ترکیب تیم ملی بازگشتند!

شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان که در سال‌های اخیر و بعد از جدایی در پرسپولیس در لیگ ستارگان قطر بازی می‌کنند، پای ثابت اردوی تیم ملی بوده و در اغلب بازی‌های این تیم به میدان رفته بودند. حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده در دوران حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران، تبدیل به دو مدافع ثابت ترکیب شده و همه رقبای خود را در این مسیر کنار زده بودند.

اما با تغییر ناگهانی در کادر فنی تیم ملی و بازگشت کارلوس کی‌روش پیش از شروع جام جهانی، شرایط به بدترین شکل ممکن برای شجاع و کنعانی پیش رفت و فقط دومی برای دقایقی در دیدار مقابل انگلیس بازی کرد و این دو بازیکن در هر سه بازی تیم ملی ایران نیمکت‌نشین بودند.

حالا و بعد از رفتن کارلوس کی‌روش و حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی ایران، دوباره شاهد بازگشت کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده به ترکیب ثابت تیم ملی ایران هستیم و این دو بازیکن در قلب خط دفاعی به میدان می‌روند. هم شجاع و هم کنعانی، امیدوارند در این آزمون دشوار برابر ستاره‌های تیم ملی روسیه سربلند از زمین بیرون بیایند و بتوانند جایگاه ثابت خود را در دوران جدید تیم ملی حفظ کنند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار