۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴

معلمان حق‌ التدریس بخوانند| زمان واریز حقوق معلمان حق‌ التدریس تا پایان سال + مابقی واریزی ها در خرداد ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات حقوق معلمان حق‌التدریس توضیحاتی ارائه داد.

معلمان حق‌ التدریس بخوانند| زمان واریز حقوق معلمان حق‌ التدریس تا پایان سال + مابقی واریزی ها در خرداد ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، زمان واریز حقوق معلمان حق‌ التدریس تا پایان سال؛ رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره حقوق حق‌التدریسی‌ها گفت: قبل از پایان سال دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.

زمان واریز حقوق معلمان حق‌ التدریس تا پایان سال

رضامراد صحرایی با اعلام آغاز فرآیند صدور احکام و اینکه این احکام به زودی صادر می‌شود، در خصوص پرداخت حقوق و معوقات حق‌التدریسی‌ها که مقرر شده بود تا پایان سال پرداخت شود، گفت: ما همه تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: پرداخت معوقات حق‌التدریسی‌ها حق آنهاست و حق را باید سر ماه پرداخت کرد. هرچند شرمنده شده‌ایم، اما همه ما در آموزش و پرورش برای این امر تلاش می‌کنیم.

پیش از این علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از گشایش سامانه رتبه‌بندی نومعلمان از اواخر بهمن ماه امسال خبر داده و گفته بود که معلمان جدید الاستخدامی که از دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل شده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند و مطابق قانون رتبه‌بندی، احکام آن‌ها صادر می‌شود. همچنین نو معلمانی که به هرجهت اخیرا حکم کارگزینی دریافت کرده‌اند می‌توانند مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند.

وی در خصوص پرداخت معوقات حق التدریس‌ها نیز عنوان کرده بود: قرار بر این بود معلم‌هایی که اضافه تدریس یا حق التدریس دارند هر دو ماه یکبار اضافه تدریس آنها واریز شود؛ ناظر به یک سری مشکلات که اصلیت آن تامین اعتبار بود، این پرداخت به تاخیر افتاد اما قبل از پایان سال نیز دو تا سه ماه حق التدریس معلمان واریز و تمام آن بعد از پایان سال تحصیلی یعنی خرداد ماه واریز می‌شود.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط