۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹

معرفی ۶ مدل گوشی شیائومی و سامسونگ+ قیمت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این روزها اگر متقاضی خرید گوشی باشید و به بازارهای اصلی موبایل مثل پاساژ علاء‌الدین مراجعه کنید این بازارها را پررونق تر از هفته‌های قبل می بینید. فعالان بازار موبایل علت شلوغی بازار را نزدیک شدن ...

معرفی ۶ مدل گوشی شیائومی و سامسونگ+ قیمت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این روزها اگر متقاضی خرید گوشی باشید و به بازارهای اصلی موبایل مثل پاساژ علاء‌الدین مراجعه کنید این بازارها را پررونق تر از هفته‌های قبل می بینید. فعالان بازار موبایل علت شلوغی بازار را نزدیک شدن به مهرماه و آغاز مدارس و کاهش اندک قیمت ارز و به تبع آن قیمت گوشی می دانند. گرچه قیمت موبایل و حتی ارزان ترین گوشی های برندهای پرتقاضایی مثل سامسونگ و شیائومی همچنان برای بسیاری اقشار گران است.

ارزان ترین گوشی های سامسونگ و شیائومی را که می توان با بودجه ۴ تا ۵ میلیونی خرید به روایت اقتصادنیوز در ادامه می خوانید. قیمت بعضی از آنها تا رد شدن از مرز ۵ میلیون فاصله کمی دارد و اگر متقاضی خرید هستید بهتر است تعلل نکنید. البته ممکن است اخبار سیاسی این هفته قیمت ارز را بیشتر کاهش دهد و گوشی هم ارزان تر شود اما معطل کردن به امید ارزانی معمولا در ایران نتیجه خوشایندی نداشته است!

۱. سامسونگ گلکسی A12
گوشی سامسونگ گلکسی A12 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را این روزها در بازار می توان ۴ میلیون و ۲۲۹ هزار تومان خریداری کرد؛ و در بین گوشی های سامسونگ یکی از ارزان ترین های بازار به شمار می‌آید.

۲. شیائومی ردمی نوت ۸ مدل۲۰۲۱
یکی دیگر از گوشی موبایل های ارزان بازار که با بودجه ۴ میلیونی به شما پیشنهاد می شود گوشی شیائومی مدل ردمی نوت ۸ ۲۰۲۱ است که ۶۴ گیگ ظرفیت دارد و از جمله گوشی های پرطرفدار بازار است. این گوشی را به قیمت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان می توان خریداری کرد.

۳. سامسونگ Galaxy A21S
گوشی بعدی سامسونگ که جزو گوشی های اقتصادی بازار است و در روزهای اخیر پرتقاضا شده گوشی مدل Galaxy A21S SM-A217F/DS با ظرفیت ۶۴ گیگابایت است که قیمت آن ۴ میلیون و ۵۷۹ هزار تومان است.

۴. سامسونگ گلکسی Galaxy A22
برای خرید گوشی سامسونگ مدل Galaxy A22 SM-A225F/DSN با ظرفیت ۶۴ گیگابایت هم باید ۴ میلیون و ۹۴۹ هزار تومان پرداخت کرد که قیمت نسبتا معقولی در بازار این روزها است.

۵. شیائومی POCO M3 PRO 5G
اگر طرفدار گوشی های شیائومی هستید و گوشی دارای فناوری فایو جی می خواهید با بودجه زیر ۵ میلیون گوشی شیائومی مدل POCO M3 PRO 5G M2103K19PG با ظرفیت ۶۴ گیگابایت به شما پیشنهاد می شود که گوشی خوش دست و پرتقاضایی است. قیمت این گوشی ۴ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان است.

۶. شیائومی redmi 9T
با بودجه ۴ تا ۵ میلیون برای خرید گوشی شیائومی یک گزینه دیگر هم دارید و آن شیائومی مدل redmi 9T M2010J19SG با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۶ است که می توانید به ۴ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان خریداری کنید.

انتهای پیام

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار