۰۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

معدنچی شیرازی زنده به گور شد + جزئیات حادثه مرگ در معدن

[ad_1] معدنچی شیرازی در حادثه ای تلخ در معدن جان باخت. این معدنچی در حال تمیز کردن دستگاه سنگ شکن در معدن بود که دچار حادثه شد. این معدنچی در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داد. مرگ معدنچی شیرازی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد . پیکر این مع...

معدنچی شیرازی زنده به گور شد + جزئیات حادثه مرگ در معدن

[ad_1]

معدنچی شیرازی در حادثه ای تلخ در معدن جان باخت. این معدنچی در حال تمیز کردن دستگاه سنگ شکن در معدن بود که دچار حادثه شد. این معدنچی در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داد. مرگ معدنچی شیرازی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد . پیکر این معدنچی فوت شده از زیر خروارها خاک و سنگ بیرون آمد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: یک کارگر جوان بر اثر گرفتار شدن در زیر آواری از خاک، در دستگاه سنگ شن یک معدن استخراج شن و ماسه جان سپرد.

به گزارش رکنا، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام این حادثه در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه امروز مبنی بر گرفتار شدن کارگری در دستگاه سنگ شکن یک معدن استخراج شن و ماسه، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ و ۹ به همراه خودرو‌های پشتیبان به محل حادثه واقع در روستای کفترک اعزام شدند.

به گزارش رکنا، او در مورد چگونگی بروز این حادثه گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که کارگری در حال انجام عملیات پاک سازی دستگاه سنگ شکن موجود در معدن بوده که ناگهان در زیرآوار مقداری زیادی از خاک و سنگ (به ارتفاع ۲ متر) گرفتار می‌شود.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه به سرعت اطراف محل حادثه را با قراردادن علائم هشداردهنده و کشیدن نوار احتیاط ایمن سازی کردند و پس از قطع کردن برق دستگاه، تیم امدادی عملیات آوار برداری را انجام دادند.

او گفت: پس تلاش بی وقفه، نیرو‌های آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، توانستند به کارگر ۲۸ ساله، دسترسی پیدا کرده و پیکر وی را از زیر خاک و سنگ بیرون آورند.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز بیان کرد: عوامل اورژانس حاضر در محل بلافاصله مرد مصدوم را مورد معاینه قرار دادند که پس از انجام معاینات اولیه و تائید مرگ وی، اعلام کردند که این کارگر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان خود از دست داده است.

او با اشاره به اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، بیان داشت: رعایت اصول ایمنی قبل از انجام هر کاری ضروری است و تمامی کارگران باید به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار