۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی‌کنیم!

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرایط نابرابر وجود داشته باشد وارد بازی دربی نمی‌شویم. خبرورزشی – ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظها...

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی‌کنیم!

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس گفت: اگر شرایط نابرابر وجود داشته باشد وارد بازی دربی نمی‌شویم.

معاون باشگاه پرسپولیس تهدید کرد/ با استقلال بازی نمی‌کنیم!

خبرورزشی – ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه پرسپولیس به برگزاری بازی دربی قبل از انجام شدن دیدارهای معوقه استقلال اظهار داشت: با اینکه در شهر گوا و در کوران رقابت‌های آسیایی هستیم اما اخبار مربوط به لیگ برتر را دنبال می‌کنیم و اصلا نمی‌خواهیم کنترل روی موضوعات مختلف را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: قبل از سفر به هند، بنده و چند تن از همکارانم در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ صحبت کردیم و مکاتبات لازم نیز صورت پذیرفته و بار دیگر تاکید می‌کنم امیدواریم مسئولان این سازمان، بهترین تصمیم را بگیرند و مثل نیم فصل اول، دربی پایتخت را با وجود بازی‌های برابر برای هر دو تیم برگزار کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر این شرایط به وجود نیاید و عدالت و مساوات برقرار نشود، پرسپولیس وارد دربی نخواهد شد. از لحاظ فنی و حرفه‌ای و همچنین به خواسته هواداران، امکان بازی در شرایط نابرابر وجود ندارد. حرف‌مان یک کلام است و هرگز از خواسته منطقی خود کوتاه نمی‌آییم.

شکوری همچنین در مورد موفقیت‌های سرخپوشان ایران در دور رفت لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: کسب سه پیروز متوالی و صدرنشینی در گروه لیگ قهرمان آسیا را به هوادارن تبریک می‌گویم. باید همه ما قدر این روزهای خوب پرسپولیس را بدانیم و برای ادامه یافتن آن، تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این روزهای عزیز از خداوند منان برای همه هموطنان، آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم ویروس کرونا با تلاش کادرپزشکی، مهار شود. متاسفانه اخبار تلخی در مورد ابتلای گسترده هم‌میهنان عزیزمان می‌شنویم و نگران هستیم. ان شالله این موج از کووید ۱۹ نیز هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم دنیا به زندگی عادی خود و شرایط سلامتی کامل بازگردند.

منبع: باشگاه پرسپولیسخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار