۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸

مشکل بزرگ مهدی قایدی در استقلال فاش شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل خبر ورزشی، مشکل بزرگ مهدی قایدی در استقلال فاش شد + جزئیات. اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره مهدی قایدی و توانایی‌های او اظهار داشت: «این بازیکن فوق العاده ...

مهدی قایدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل خبر ورزشی، مشکل بزرگ مهدی قایدی در استقلال فاش شد + جزئیات. اکبر کارگرجم پیشکسوت استقلال در صحبتی که با خبر ورزشی داشت، درباره مهدی قایدی و توانایی‌های او اظهار داشت: «این بازیکن فوق العاده است. مهدی قائدی جلوی ملوان در بازی رفت عالی ظاهر شد. در بازی جام حذفی هم ثابت کرد چه بازیکن خوبی است. البته حالا همه متوجه شدند چرا در حد خودش بازی نمی‌کرد! مشخصاً او به مشکلات روحی روانی دچار شده بود».

وی همچنین افزود: «من دیدم که ساپینتو چطور در هفته های اخیر روی این بازیکن زوم کرده و دائماً می‌گفت که قائدی می‌تواند گل بزند. همین حرف ها باعث شد او برگردد ولی قائدی نباید رها شود. مهدی قایدی جزو بازیکنانی است که اگر تحت اختیار کامل تیم و سرمربی باشد در فوتبال ایران نمونه اش را نداریم. دریبل‌زن، شوتزن، پاسور و با اعتماد به نفس است. بازیکنی است که وقتی توپ زیر پایش می‌آید انگار خوشحال است و دوست دارد با آن حرکات تکنیکی انجام بدهد».

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار