۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱

مشخصات وانت چینی تریم «سوپر»/ پرقدرت و با قیافه ای عجیب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هم‌اکنون تصاویر استودیویی ایی اف۱-تی منتشر شده و به عنوان یک پیکاپ مورد توجه قرار گرفته است. البته برای قسمت بار می‌توان تصمیماتی ماژولار هم در نظر داشت! مثلا نصب کابین با چهار درب، ون(EF1-V) و … ...

مشخصات وانت چینی تریم «سوپر»/ پرقدرت و با قیافه ای عجیب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، هم‌اکنون تصاویر استودیویی ایی اف۱-تی منتشر شده و به عنوان یک پیکاپ مورد توجه قرار گرفته است. البته برای قسمت بار می‌توان تصمیماتی ماژولار هم در نظر داشت! مثلا نصب کابین با چهار درب، ون(EF1-V) و … که محصولات بعدی خانواده ادیسون فیوچر را شکل می‌دهند.

این خودرو با توجه به رنگی که برای نمونه اولیه در نظر گرفته شده و برخی زوایا در قسمت عقب، شباهت‌هایی با سایبرتراک تسلا را همراه خود دارد.

در بخش پیشرانه پیکاپ نمونه تک موتور با نام تریم “استاندارد” برابر با ۴۷۰ اسب بخار خروجی دارد و طی ۶٫۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد. نمونه مجهز به دو موتور الکتریکی یا همان تریم “پریمیوم” این شاخص را در ۴٫۵ ثانیه ثبت می کند.

اما تریم “سوپر” با سه موتور الکتریکی و ۸۱۶ اسب بخار خروجی، طی ۳٫۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رسد.

برای EF1 در مدل ون امکان سفارش تریم تک موتور و دو موتور فراهم خواهد بود که میزان خروجی پیشرانه‌های مذکور ۴۰۰ و ۶۹۰ اسب بخار در نظر گرفته شده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این محصولات(پیکاب و ون) که کمپانی سازنده بر آنها تاکید داشته به شارژ خورشیدی مربوط می‌شود که جزئیاتی در رابطه با آن ارائه نشده است. اما در تصاویر مشخص است که بخش اصلی آن شامل پنل‌های خورشیدی روی سقف می شود. در یکی از مدل‌ها، بخشی از این سقف خورشیدی ساختاری متحرک دارد که طرح جالبی در نوع خود محسوب می شود.

داخل کابین از نمایشگر ۱۷٫۵ اینچی ویژه سیستم سرگرمی استفاده شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار