۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

مستمری و عیدی مددجویان بهزیستی واریز شد (۲۳ اسفندماه ۱۴۰۰)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سید مرتضی حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: با وجود همه تنگنا‌های مالی در سازمان، اما امروز عیدی همه مددجویان مستمری‌بگی...

عیدی 1403

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سید مرتضی حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: با وجود همه تنگنا‌های مالی در سازمان، اما امروز عیدی همه مددجویان مستمری‌بگیر سازمان پرداخت شد.

به‌گفته وی، عیدی مددجویان به‌میزان یک ماه مستمری از محل اعتبارات اجرایی پرداخت شده است که برای خانواده ۵ نفر و بالاتر ۵۵۰ هزار تومان، ۴ نفره ۴۵۰ هزار تومان، ۳ نفر ۳۵۰ هزار تومان و دو نفر و یک نفر هم به‌ترتیب ۲۳۰ هزار تومان و ۱۷۵ هزار تومان پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه عیدی مستمری‌بگیران سازمان بهزیستی همزمان با پرداخت مستمری اسفندماه به حساب آن‌ها واریز شده است، ادامه داد: در مجموع در روز جاری با احتساب مستمری اسفندماه به حساب مددجویان با بن خانوار یک نفر ۵۲۵ هزار تومان، دو نفر ۷۳۰ هزار تومان، سه نفر یک‌میلیون و ۵۰ هزار تومان، ۴ نفر یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۵ نفر و بالاتر یک‌میلیون و ۶۵۰ هزار تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

مجتبی مدیحی

۲۳ اسفند ۱۴۰۰


من مددجوی بهزیستی هستم فقط عیدی واریز شده حقوق ومستمری واریز نشده

نظرات بسته شده است