۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳

مزد درخشش در لیگ برتر: آسمان مال توست!

در طول دو دهه اخیر معمولاً یک مورد در ترکیب تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی تغییر نکرده است. او در همان اولین فصل حضورش در استقلال رضا عنایتی را به‌عنوان یک مهاجم سرزن و بلندقد استخدام کرد و این روند تقریباً در تمامی تیم‌های او در سال‌ها...

مزد درخشش در لیگ برتر: آسمان مال توست!

در طول دو دهه اخیر معمولاً یک مورد در ترکیب تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی تغییر نکرده است. او در همان اولین فصل حضورش در استقلال رضا عنایتی را به‌عنوان یک مهاجم سرزن و بلندقد استخدام کرد و این روند تقریباً در تمامی تیم‌های او در سال‌های بعد ادامه یافت.

مهاجمان نوک تیم‌های تحت رهبری ژنرال، علاوه بر تلاش برای گلزنی، باید در امر ارسال پاس و به‌اصطلاح روز فوتبال دنیا Flick کردن توپ برای دیگران نیز متخصص باشند و اهمیت آن‌ها در سیستم هجومی امیر قلعه‌نویی بسیار بالاست.

به نظر می‌رسد این روند در دومین دوره حضور قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی ایران نیز ادامه دارد و او در اولین مسابقه به شهریار مغانلو اعتماد کرده است. شهریار که فصل درخشانی در ترکیب سپاهان داشته و همین حالا از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل است، حالا مزد این آمادگی را با حضور در ترکیب ثابت تیم ملی گرفته و نوک پیکان هجومی ایران مقابل روسیه خواهد بود. در فاصله کمتر از یک سال به شروع جام ملت‌های آسیا، درخشش در چنین دیدارهایی می‌تواند حضور شهریار مغانلو در ترکیب ثابت تیم ملی در تورنمنت قطر را تضمین کند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار