۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰

مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی است / برای او دعا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از حادثه۲۴ ، مرگ مغزی آرمیتا گراوند قطعی استپیگیری‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت سلامت «آرمیتا گراوند» حاکی است که متاسفانه وضعیت سلامتی او روند امیدوارکننده‌ای ندارد. پیگیری‌ها برای اطلاع از...

مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی است / برای او دعا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از حادثه۲۴ ، مرگ مغزی آرمیتا گراوند قطعی استپیگیری‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت سلامت «آرمیتا گراوند» حاکی است که متاسفانه وضعیت سلامتی او روند امیدوارکننده‌ای ندارد.

پیگیری‌ها برای اطلاع از آخرین وضعیت سلامت «آرمیتا گراوند» حاکی است که متاسفانه وضعیت سلامتی او روند امیدوارکننده‌ای ندارد و با وجود تلاش‌های کادر پزشکی معالج، مرگ مغزی «آرمیتا گراوند» قطعی به نظر می‌رسد.

ارمیتا گراوند، دانش‌اموز ۱۶ساله بیهوش شده در متروی شهدا، اهل کرمانشاه و دانش‌اموز کلاس یازدهم هنرستان دولتی عروه‌الوثقی در منطقه ۱۱ تهران است.

مسعود درستی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو درباره آنچه برای این دانش آموز رخ داده، گفته بود: «مقارن ساعت ۷ صبح روز یکشنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ساله در خط ۴ مترو میدان شهدا وارد قطار شده که به دلیل افت فشار بیهوش شد.» به گفته پدر و مادر او، پس از بیهوشی، او به زمین خورده و سرش به زمین خورده است. خانواده او می‌گویند فیلم‌ها را دیده‌اند و عامل دیگری در فیلم‌ها درباره وقوع حادثه ندیدند. پس از این اتفاق، او به بیمارستان منتقل شده و خانواده‌اش از مردم خواسته‌اند برای سلامتی‌اش دعا کنند.

ایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط