۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹

مرگ تلخ مادر و فرزند ایرانشهری در انفجار منزل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ  حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه حریق و انفجار در یک خانه مسکونی در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانش...

مرگ تلخ مادر و فرزند ایرانشهری در انفجار منزل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ  حسن کیخا فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر  گفت: شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه حریق و انفجار در یک خانه مسکونی در یکی از روستا‌های شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

فوت مادر و فرزند یک خانواده بر اثر حریق و انفجار سیلندر گاز

وی گفت: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک باب خانه مسکونی به علت انفجار کپسول گاز تخریب و متاسفانه بر اثر شدت انفجار مادر و فرزند یک خانواده در دم فوت و یک نفر مصدوم که با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: کارشناسان آتش نشانی علت حادثه را نشت و تجمع گاز سیلندر در داخل خانه مسکونی اعلام کرده اند.

وی گفت:به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادث دلخراشی، شهروندان از بسته بودن شیر‌های گاز و کپسول در خانه خود اطمینان یافته، در صورت استشمام بوی گاز بلافاصله کنتور برق را قطع و درب‌ها و پنجره‌ها را باز کرده و مراقبت‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط