۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹

مرگ اسرار آمیز دانش آموز ۱۵ ساله در مدرسه پسرانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این دو حادثه روز دوشنبه در پایتخت رقم خورد. نخستین حادثه ظهر پنجشنبه به قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس جنایی تهران گزارش شد. دانش آموزی حدودا ۱۵ ساله در یکی از مدارس تهران حالش بد شده و پس از انتقا...

مرگ اسرار آمیز دانش آموز ۱۵ ساله در مدرسه پسرانه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، این دو حادثه روز دوشنبه در پایتخت رقم خورد. نخستین حادثه ظهر پنجشنبه به قاضی محمد مهدی براعه، بازپرس جنایی تهران گزارش شد. دانش آموزی حدودا ۱۵ ساله در یکی از مدارس تهران حالش بد شده و پس از انتقال به بیمارستان  جان باخته بود. بررسی‌ها نشان می‌داد که این دانش آموز پسر سر کلاس ناگهان حالش بد شده و همکلاسیانش موضوع را به معلم اطلاع دادند.

سپس این دانش آموز به بیرون از کلاس منتقل شده و مسئولان مدرسه با اورژانس تماس گرفتند. اما بررسی های اولیه نشان داده که او به دلیل مسمومیت جان باخته است. با این حال ، بازپرس جنایی دستور داد جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. از سوی دیگر مدیر و مشاور مدرسه برای انجام تحقیقات به دادسرای جنایی احضار شده اند تا معمای مرگ اسرار آمیز دانش آموز رازگشایی شود.

دومین حادثه ساعت ۲۳ دوشنبه در یکی از خوابگاه های دانشجویی در پایتخت رخ داد. قربانی مردی حدودا ۵۵ ساله بود که در مقطع ارشد تحصیل می کرد. وی در خوابگاه دانشجویی بود که ناگهان حالش بد شده و در راهروی خوابگاه نقش زمین شد.

دانشجویان دیگر به محض دیدن وضعیت او،‌موضوع را به مسئولان خوابگاه اطلاع دادند و مرد دانشجو توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما تلاش برای نجات وی بی فایده بود و او به کام مرگ رفت.

هرچند علت اولیه مرگ سکته قلبی اعلام شده اما از آنجا که مرگ وی مشکوک است، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته تا علت اصلی مرگ وی مشخص شود.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط