۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

مرزهای کشور لحظه‌ای و تصویری پایش می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایسنا،مرزهای کشور لحظه‌ای و تصویری پایش می‌شوند.. سردار احمدعلی گودرزی روز سه‌شنبه ۱۹ مهر در آئین رزمایش محمد رسول الله مرزبانی در جنوب کشور با محوریت استان بوشهر اظهار کرد: از تابستان سال...

سردار گودرزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ایسنا،مرزهای کشور لحظه‌ای و تصویری پایش می‌شوند.. سردار احمدعلی گودرزی روز سه‌شنبه ۱۹ مهر در آئین رزمایش محمد رسول الله مرزبانی در جنوب کشور با محوریت استان بوشهر اظهار کرد: از تابستان سال ۹۸ با ابلاغ فرمانده کل قوا ساختار مرزبانی ارتقا یافت و اکنون سطح آموزش نیروها و به کارگیری پیشرفته‌ترین سلاح‌ها و مهمات افزایش یافته است.

کشف ۶۲ تن مواد مخدر صنعتی در بوشهر

وی بابیان اینکه مرزبانی به سامانه‌های پیشرفته الکترونیکی، اپتیکی، پهباد و هلی شات مجهز شده است، اضافه کرد: سامانه‌های حس‌گر پیشرفته مرزهای کشور را به صورت لحظه‌ای و تصویری پایش می‌کند.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: صفر تا صد شناورهای ۶۰ فوت که از جمله سامانه‌های پیشرفته‌ و مجهز است به همت متخصصان داخلی ساخته شده است.

به گفته سردار گودرزی، علاوه بر پایش تصویری و تجهیز مرزبانی به سامانه‌های پیشرفته، آموزش‌های به روز، پرورش قوای جسمانی، روحیه اطاعت پذیری، نظم و انضباط و تقویت روحیه شهادت پذیری و ایثار مرزبانان در توان عملیاتی آن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

وی بابیان اینکه ارتقای مرزبانی سبب افزایش کشفیات و مبارزه با جرائم سازمان یافته شده است، افزود: در یک سال گذشته بیش از ۶۲ تن انواع مواد مخدر صنعتی که از جنوب شرق کشور و به وسیله افراد ناآگاه از مرزهای همسایه به داخل کشور نفوذ کرده است در درگیری مسلحانه کشف شده است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: ۳۵۰۰ قبضه انواع سلاح در این مدت کشف شد که افزایش ۳۰ درصدی را نسبت به قبل نشان می‌دهد. همچنین کشف مشروبات الکلی ۳۸۰ درصد رشد داشته است.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط