۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها با حضور رئیس جمهور آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برخی از روسای دانشگاه ها،...

مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها با حضور رئیس جمهور آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برخی از روسای دانشگاه ها، رئیس نهاد مقام معظم‌ رهبری در دانشگاه ها، استادان و دانشجویان دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران آغاز شد.

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سرپرست دانشگاه‌های تهران و علوم پزشکی تهران، از جمله سخنرانان این مراسم هستند.

همچنین یک استاد به نمایندگی از استادان دانشگاه‌ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور در حضور رئیس جمهور سخنرانی خواهند کرد و پس از آن در پایان مراسم رئیس جمهور به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و آموزش پزشکی قرار است از حدود ۲۶ نفر از کنکوری‌های برتر در وزارتخانه‌های علوم و بهداشت و همچنین برترین‌های شاهد و ایثارگر با حضور رئیس جمهور تقدیر شود.

مطالب مرتبط