۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲

مرادمند: آقای مدیر! نمی‌آمدی، محبوب هم می‌ماندی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، محمدحسین مرادمند بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران درباره مشکلات مالی و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من یک موضوع کلی را اول بگویم؟ مقصر کیست؟ یک نسل استقلال سوخت...

مذاکرات مثبت استقلال با مدافع سرشناس / حضور ستاره ملی پوش بون قرارداد در جمع آبی پوشان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از ورزش۳، محمدحسین مرادمند بعد از برد استقلال مقابل ذوب آهن در جمع خبرنگاران درباره مشکلات مالی و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: من یک موضوع کلی را اول بگویم؟ مقصر کیست؟ یک نسل استقلال سوخته‌اند! پارسال زحمت کشیدند تا به آسیا بروند. مقصر کیست؟ کسی که با آقای استراماچونی قرارداد بسته؟ مدیران قبلی؟ یا مدیران فعلی؟ ما الان یقه چه کسی را بگیریم؟ اگر مثلا تیم دیگری بود، می‌شد یک موضوع ملی و از مقام‌های بالا وسط می‌آمدند و مسئله را حل می‌کردند. هیچ کسی هم هیچ چیز نمی‌فهمید. فقط این موضوع برای استقلال است.

او ادامه داد: امشب روز آخر بود، اگر می‌خواستند این اتفاق بیفتد که افتاده بود. بحث اسپانسر و بچه‌ها کاری کردند و دیگر بقیه‌اش حاشیه است. ما الان برویم یقه چه کسی را بگیریم؟ یقه این مدیریت را بگیریم؟ از این مدیریت هم بچه‌ها ناراحتند. من شاید یک درصد قابل توجهی پول گرفته باشم، اما این بچه‌ها درصدشون پایین و بالا است. چه کسی باید جواب بدهد؟ هرجایی بودم که شب عید حداقل یک پول توجیبی می‌دادند. ده تا خانواده نگاه به دست این بچه‌ها می‌کنند. به هیچ کدام از بازیکنان پولی ندادند. ۴ ماه است هیچ کس پول نگرفته است.

مدافع استقلال درباره اینکه فتح الله زاده اعلام کرده این مشکلات مربوط به مدیریت قبلی است، گفت: این‌ها حرف‌های درستی نیست. هر مدیر جدیدی بیاید مدیر قبلی را محکوم کند. اگر می‌توانید بیایید و درستش کنید. چطور می‌شود که می‌دانستید و آمدید اما الان می‌گویید ۲۰۰، ۳۰۰ میلیارد بدهی از قبل بوده است. خب نمی‌آمدی؛ محبوبیت خودت هم خراب نمی‌شد!

مرادمند افزود: آقای مدیرعامل، آقای فتح الله زاده! شما محبوب این هواداران بودید. من ناراحت شدم که هواداران به ایشان توهین می‌کردند. شما استقلالی هستی. من ناراحت شدم. چرا قبول کردی؟ چرا محبوبیت خود را زیر سوال بردی؟ چرا ۸ و ۹ و ۱۰ سال پیش زحمت کشیدی و الان اجازه دادی که بیایند و علیه شما شعار بدهند؟ من ناراحت می‌شوم. به من بر می‌خورد. اگر هم من الان درباره آقای فتح الله زاده صحبت می‌کنم، دلم می‌سوزد. دلم برای استقلال می‌سوزد.

مدافع استقلال همچنین گفت: وقتی خواستم بروم روی سکوها بنشینم دیدم همه ناراحت هستند. تیم ما برده، چرا باید ناراحت باشیم؟ چرا یک نفر باید در استقلال بسوزد؟

مرادمند در پاسخ به این پرسش که پول‌ها کجا رفته، افزود: اگر شما می‌دانید، ما هم می‌دانیم. از سازمان خصوصی‌سازی درباره تیم ما صحبت می‌کنند تا همه. همه حرفی می‌زنند. یک نفر به عنوان مرجع ارشد برای من بازیکن و این مردم توضیح بدهد. که چه شد؟ من هم نمی‌دانم. هرکسی تقصیر فرد دیگری می‌اندازد؟

وی در پایان گفت: من اول فصل یک درصد قابل توجهی از پولم را گرفتم. ۴ ماه است پولی نگرفته‌ایم. من مانده‌ام که این‌ها می‌خواهند جواب مردم را چه بدهند؟ چه کار می‌خواهند بکنند؟

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط