۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

مراحل اعتراض به «رتبه بندی معلمان» / نحوه ثبت شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان + لینک سایت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتراض به رتبه بندی معلمان به صورت آنلاین و از طریق سایت rtb.medu.ir انجام می شود. کارمندان جهت ثبت اعتراض ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و نحوه شکایت بازنشستگان نیز به این صورت است که وارد س...

مراحل اعتراض به «رتبه بندی معلمان» / نحوه ثبت شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان + لینک سایت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اعتراض به رتبه بندی معلمان به صورت آنلاین و از طریق سایت rtb.medu.ir انجام می شود. کارمندان جهت ثبت اعتراض ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و نحوه شکایت بازنشستگان نیز به این صورت است که وارد سامانه رتبه بندی فرهنگیان شده و اعتراض خود را ثبت نمایند. پس از ثبت اعتراض، شکایات بررسی و در نهایت نتایج اعتراض از طریق سامانه اعلام خواهد شد.

پس از انجام طرح رتبه بندی و تعیین رتبه بندی معلمان بسیاری از معلم ها و بازنشستگان برای حقوق دریافتی خود دچار مشکل شده و از کم بودن مقدار حقوق دریافتی خود شکایت کردند. معلمان و بازنشستگان زیادی پس از مواجه با رتبه بندی معلمان قصد اعتراض دارند اما اعتراض به رتبه بندی معلمان به صورت حضوری امکان پذیر نیست و افراد باید از راه درست برای اعتراض به رتبه بندی معلمان اقدام نمایند.

کسانی که نتایج رتبه بندی معلمان را دریافت کرده و نسبت به نحوه رتبه بندی اعتراض دارند لازم است بدانند که امکان ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان به صورت آنلاین و از طریق سایت رتبه بندی وجود داشته و امکان پذیر می باشد. افراد در صورت مشاهده هر گونه خطا یا اشتباه در رتبه بندی خود می توانند برای اعتراض به رتبه بندی معلمان اقدام کرده و درخواست بازنگری دهند. در این مقاله در مورد اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت rtb.medu.ir و نحوه شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان به طور کامل توضیح داده شده و نحوه ثبت اعتراض نیز در اندیشه معاصر شرح داده شده است.

اعتراض به رتبه بندی معلمان

رتبه بندی معلمان که به صورت آنلاین و از طریق سایت rtb.medu.ir انجام شد یک روندی برای سنجش معلمان و رتبه بندی آن ها بود که معلمان جهت شرکت در روند رتبه بندی لازم بود مدارک شایستگی های خود را در سایت مربوطه بارگذاری کنند. هدف از رتبه بندی معلمان، شناسایی معلمان فعال و شایسته و همچنین رتبه بندی افراد بر اساس سطح توانایی های آن ها بود که در نهایت به هر معلمی با توجه به رتبه او مزایای خاصی تعلق گرفته شود.

 

پس از انجام رتبه بندی معلمان ممکن است برخی افراد از نتایج رتبه بندی معلمان ناراضی بوده و اذعان داشته باشند که رتبه آن ها اشتباه محاسبه شده است. معلمان لازم است بدانند که امکان اعتراض به رتبه بندی معلمان وجود داشته و به صورت آنلاین امکان پذیر است. تمام معلمانی که نسبت به رتبه بندی خود اعتراض دارند می توانند جهت ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت rtb.medu.ir اقدام کنند.

 

اعتراض به رتبه بندی معلمان و افراد استخدامی آموزش و پرورش شاید بی تاثیر بوده و تغییری در رتبه بندی معلم ایجاد نکند، اما امتحان کردن آن ضرری نداشته و افراد در صورتی که از رتبه بندی خود ناراضی هستند حتما باید اعتراض خود را از طریق سایت رتبه بندی معلمان به ثبت برسانند.

 

از آن جایی که نتایج رتبه بندی معلمان تاثیر مستقیمی بر حقوق و مزایای آن ها در آینده دارد افراد در صورت مشاهده هر گونه خطا و اشتباه لازم است جهت ثبت اعتراض اقدام کرده و در صورت لزوم جهت آشنایی با نحوه ثبت اعتراض بازنشستگان اقدام نمایند. ثبت اعتراض رتبه بندی معلمان مراحل پیچیده ای نداشته و به صورت آنلاین صورت می گیرد، نتایج ثبت اعتراض رتبه بندی معلمان نیز در نهایت به صورت الکترونیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

سایت اعتراض به رتبه بندی معلمان

سایت اعتراض به رتبه بندی معلمان همان سایت مربوط به رتبه بندی معلمان است که افراد در ابتدا از طریق آن سایت جهت ثبت مدارک خود برای رتبه بندی اقدام کرده بودند. سایت اعتراض به رتبه بندی معلمان به نشانی rtb.medu.ir برای تمامی افراد قابل دسترس بوده و افراد از طریق همین نشانی می توانند برای ثبت اعتراضات خود اقدام کنند.

 

معلمان در صورت داشتن هر گونه اعتراض به رتبه بندی معلمان می توانند ابتدا با نحوه شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان و ثبت اعتراض آشنا شده و پس از ورود به سامانه رتبه بندی معلمان جهت انجام مراحل اعتراض وارد حساب کاربری خود شوند.

 

لازم به ذکر است که معلمان جهت استفاده از خدمات سایت rtb.medu.ir حتما باید ابتدا اطلاعات لازم را وارد نموده و وارد حساب کاربری خود شوند، در غیر اینصورت امکان استفاده از خدمات سایت برای آن ها وجود نخواهد داشت. لازم به ذکر است که معلمانی که به امتیاز مدرک تحصیلی در رتبه بندی معلمان نیز اعتراض دارند می توانند از طریق همین سایت اقدام کنند.

 

با توجه به این که رتبه بندی هر معلم مخصوص همان معلم بوده و یک امر منحصر بفرد می باشد معلمان جهت انجام امور مربوط به رتبه بندی معلمان اعم از ثبت مدارک لازم جهت رتبه بندی یا ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوند.

 

سایت اعتراض به رتبه بندی معلمان که نشانی آن rtb.medu.ir می باشد به طور کلی با هدف تسهیل امر رتبه بندی معلمان ایجاد شده و خدمات مربوط به رتبه بندی معلمان را ارائه می دهد. از خدماتی که سایت رتبه بندی معلمان به افراد ارائه می کند می توان به مواردی مانند خود اظهاری و بارگذاری مدارک، ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان و پیگیری نتایج رتبه بندی اشاره کرد. افراد جهت پیگیری رتبه بندی معلمان و ثبت هرگونه شکایت ابتدا باید به سایت rtb.medu.ir مراجعه کرده و در صورت وجود مشکل با پشتیبانی سایت تماس بگیرند.

 

مراحل اعتراض به رتبه بندی معلمان

در مورد اعتراض به رتبه بندی معلمان و نحوه شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان باید گفت که جهت ثبت هر گونه اعتراض به رتبه بندی افراد باید به صورت آنلاین و از طریق سایت رتبه بندی فرهنگیان اقدام نموده و هیچ نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.

 

معلمان جهت ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت rtb.medu.ir​ پس از اطمینان از بروز خطا و اشتباه در رتبه بندی لازم است به سایت rtb.medu.ir مراجعه کرده و وارد بخش ثبت اعتراض شوند که در ادامه مراحل اعتراض به رتبه بندی معلمان به طور کامل آورده شده است.

 

معلمان جهت ثبت اعتراض به کارنامه معلمان لازم است ابتدا نشانی rtb.medu.ir را در مرورگر سرچ کرده و پس از ورود به سایت اطلاعات لازم را در فیلدهای معین وارد کنند. سپس کافی است افراد بر روی ورود کلیک نمایند تا وارد حساب کاربری خود شوند.
کسانی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند می توانند با انتخاب گزینه بازیابی کلمه عبور جهت بازیابی رمز عبور خود اقدام نمایند.معلمان جهت بازیابی رمز عبور باید در صفحه باز شده کد پرسنلی را همراه با کد ملی و شماره تلفن همراه وارد کرده و سپس نحوه احراز هویت را انتخاب نمایند تا وارد مرحله بعدی شده و کد بازیابی رمز عبور برای آن ها ارسال گردد.

پس از ورود به سامانه رتبه بندی معلمان افراد باید جهت ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان وارد بخش ثبت اعتراض شده و اعتراض خود را ثبت نمایند. به طور کلی می توان گفت مراحل اعتراض به رتبه بندی معلمان شامل مراحل زیر است:

 

ورود به سامانه rtb.medu.ir و ثبت اعتراض

بررسی درخواست اعتراضات رتبه بندی معلمان توسط کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات

بررسی اسناد و مستندات متقاضیان

بررسی صحت و اعتبار مدارک ارائه شده معترضان توسط هیئت های ممیزه ذی ربط

 

لازم به ذکر است که با توجه به بررسی شدن درخواست اعتراض معلمان در چند مرحله و نیاز به بررسی اسناد و مدارک معلمان ممکن است بررسی درخواست های اعتراض به رتبه بندی معلمان کمی زمان بر باشد. پس از ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان یک کارگروه تخصصی به مسئولیت مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و با عضویت نمایندگی دفتر حقوقی و هماهنگی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جهت بررسی اعتراض ها تشکیل می شود.
کارگروه تخصصی مذکور اسناد و مدارک متقاضی مجدد بررسی خواهد می کند. افراد پس از اعتراض به رتبه بندی معلمان می توانند در زمان معین برای مشاهده نتیجه اعتراض خود به سایت رتبه بندی معلمان مراجعه کنند.

نحوه ثبت شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان

نحوه ثبت شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان فرقی با نحوه ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان نداشته و از طریق سایت rtb.medu.ir و به شکل آنلاین انجام می شود. با توجه به این که فرهنگیان بازنشسته نیز در برنامه رتبه بندی شرکت داشته و شامل رتبه بندی معلمان بوده اند چنانچه پس از بارگذاری مدارک رتبه بندی معلمان، هر گونه اعتراض به نتایج رتبه بندی داشته باشند، می توانند به صورت آنلاین جهت ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است که اعتراض به رتبه بندی معلمان فقط از طریق سامانه رتبه بندی فرهنگیان انجام شده و افراد با مراجعه حضوری به مراکز مربوطه نمی توانند به رتبه بندی معلمان اعتراض کنند. نحوه شکایت بازنشستگان از رتبه بندی معلمان شامل مراحلی است که افراد باید مراحل اعتراض به رتبه بندی معلمان را طی نموده و شکایت خود را به شکل رسمی ثبت نمایند.

 

با توجه به این که ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان هیچ گونه ضرری ندارد بازنشستگان در صورت مشاهده خطا و نارضایتی از نتیجه رتبه بندی خود می توانند برای ثبت اعتراض اقدام کرده و شانس خود را امتحان نمایند. بازنشستگان نیز مانند دیگر افراد لازم است جهت اعتراض به رتبه بندی معلمان وارد سامانه rtb.medu.ir شده و پس از وارد کردن اطلاعات مربوطه وارد حساب کاربری خود شوند.

 

سامانه رتبه بندی فرهنگیان به نشانی rtb.medu.ir یک بخش مربوط به ثبت اعتراض دارد که فرهنگیان می توانند با ورود به آن بخش اعتراض به رتبه بندی فرهنگیان را ثبت کرده و منتظر دریافت نتیجه اعتراض خود بمانند. لازم به ذکر است که جهت بررسی اعتراض و شکایت بازنشستگان به رتبه بندی معلمان یک کارگروه تخصصی تشکیل شده و مدارک بازنشستگان دوباره بررسی خواهد شد.
مسئولین جهت بررسی مجدد مدارک فرهنگیان دارای اعتراض مدارک و اسناد معترضین را جهت بررسی صحت و اعتبار به هیئت های ممیزه سپرده و در نهایت نتیجه رتبه بندی را مجددا اعلام خواهند کرد. در ادامه توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه نقل و انتقال فرهنگیان مقاله زیر را نیز مطالعه نمایید.

راهنمای پیگیری اعتراض به رتبه بندی معلمان

اعتراض به رتبه بندی معلمان کاملا به صورت آنلاین بوده و از طریق سایت rtb.medu.ir انجام می شود و به همین دلیل باید گفت که اعلام نتایج اعتراض به رتبه بندی معلمان نیز به صورت آنلاین و از طریق سامانه رتبه بندی فرهنگیان اعلام خواهد شد.

 

از طرفی با توجه به اینکه این موضوع به میزان افزایش حقوق در رتبه بندی معلمان تاثیر دارد، افراد پس از آشنایی با نحوه ثبت اعتراض و نحوه شکایت بازنشستگان باید در مورد پیگیری اعتراض به رتبه بندی معلمان نیز اطلاعات کسب کرده و در زمان معین جهت پیگیری اعتراض خود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

به طور کلی در مورد راهنمای پیگیری اعتراض به رتبه بندی معلمان باید گفت که افراد پس از ثبت اعتراض خود به رتبه بندی معلمان لازم است مدتی را منتظر اعلام نتایج اعتراض به رتبه بندی معلمان مانده و منتظر بررسی درخواست خود باشند.

با توجه به این که مراحل بررسی اعتراض به رتبه بندی معلمان کمی طولانی است نمی توان زمان مشخصی را برای اعلام نتایج بررسی اعتراضات رتبه بندی معلمان در نظر گرفت و افراد برای اطلاع دقیق از زمان اعلام نتایج رتبه بندی معلمان پس از ثبت اعتراض باید منتظر اطلاعیه های آموزش و پرورش بمانند.

 

پس از فرا رسیدن زمان معین و اعلام نتایج رتبه بندی معلمان با توجه به اعتراضات افراد می توانند وارد سایت رتبه بندی معلمان به نشانی rtb.medu.ir شده و وارد حساب کاربری خود گردند. پس از ورود به حساب کاربری در سامانه رتبه بندی فرهنگیان افراد می توانند نتیجه درخواست اعتراض خود به رتبه بندی معلمان را مشاهده نمایند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط