۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۳۰

مدیرعامل استقلال ازخجالت پرسپولیسی ها درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از وقایع روز؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال بارها و بارها در طول این فصل نشان داده هیچ علاقه‌ای به مجادله کلامی و بیانیه‌نویسی‌های اعتراضی نداشته اما هر بار در مقام پاسخگویی...

مزایده استقلال و پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از وقایع روز؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: باشگاه استقلال بارها و بارها در طول این فصل نشان داده هیچ علاقه‌ای به مجادله کلامی و بیانیه‌نویسی‌های اعتراضی نداشته اما هر بار در مقام پاسخگویی و دفاع از حقوق تضییع‌شده ناچار به واکنش شده است.

متاسفانه حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس علاقه بسیاری دارد هرازگاهی در مورد تیم بزرگ استقلال صحبت کند و با خودشیرینی به دنبال پیدا کردن جایی در میان هواداران تیمش باشد. باعث تاسف بسیار است که عضو هیئت مدیره یک باشگاه تا این حد ادبیات سخیف و سطح پایینی دارد.

قابل توجه این‌که ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال بعد از پایان بازی شب گذشته مقابل تراکتور در کنفرانس خبری با صراحت گفت: من به همه تیم‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس احترام می‌گذارم، اما این حق را دارم که نظر خودم را داشته باشم و ضمن احترام، به نظر من استقلال شایسته قهرمانی بود و من به همین دلیل به تیمی که قهرمان شده تبریک نمی‌گویم.

این حرف نشان‌دهنده نگاه حرفه‌ای و منصفانه سرمربی تیم استقلال است و هیچ‌گونه بی‌احترامی به هیچ تیمی نبود. اما متاسفانه خبیری که پیش از این هم اظهارنظر اضافی در مورد کاپیتان استقلال انجام داد و به همین دلیل توبیخ شد، باز هم خارج از حد و حدود و اندازه خود صحبت کرده و به سرمربی تیم استقلال بی‌احترامی کرده است.

چرا در حالی که ریکاردو ساپینتو هیچ‌گونه بی‌احترامی نکرده خبیری از کلمات زشت و سخیف در مورد سرمربی تیم استقلال صحبت می‌کند؟ آیا این خود نشان‌دهنده بی‌ادبی و بی‌فرهنگی و بی‌شخصیتی او نیست؟ آیا کسی که در چنین شرایطی می‌گوید سرمربی تیم حریف بی‌فرهنگ و بی‌شخصیت است، خود نماد بی‌فرهنگی و بی‌شخصیتی نیست؟ به نظر می‌رسد علاقه فراوان به مصاحبه به شکل بدی حسین خبیری را اذیت می‌کند!

باشگاه استقلال در راستای حمایت از حقوق سرمربی و هواداران خود، به دلیل این صحبت‌های سخیف و بی‌ادبانه از عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

گویا برای خبیری بدنامی بهتر از گمنامی است که البته باشگاه استقلال چنین اجازه‌ای به او و امثال او نمی‌دهد و در صورت تکرار، با شیوه‌های دیگری پاسخ او را می‌دهد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

م س

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲


کیسه کش ها از حسادت پرسپولیس بمیرید

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار