۰۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

محیط زیست / کاشت مرتفع سرو طبیعی زیبا با داربست!

جدید برای بهار 2024! یک باغ مرتفع ایجاد کنید و از انگورهای گلدار درست در پاسیو خود لذت ببرید! این کاشت تا ارتفاع کار راحت بالا می رود و دارای یک پرده تکی برای حمایت از گیاهان بالارونده است. ایده آل برای کلماتیس، یاس، نخود شیرین و موارد...

محیط زیست / کاشت مرتفع سرو طبیعی زیبا با داربست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک باغ مرتفع ایجاد کنید و از انگورهای گلدار درست در پاسیو خود لذت ببرید! این کاشت تا ارتفاع کار راحت بالا می رود و دارای یک پرده تکی برای حمایت از گیاهان بالارونده است.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

بررسی اجمالی

معرفی کاشت‌های چوبی مرتفع جدید ما – جدیدترین محصول اضافه شده به خط محبوب تخت‌خواب‌ها و گلدان‌های باغ سرو – ساخته شده در ایالات متحده آمریکا از سرو بادوام و به طور طبیعی مقاوم در برابر پوسیدگی.هر چیزی از انگورهای گلدار گرفته تا سبزیجات و گیاهان را در این گلدان مرتفع پرورش دهید. با ردپایی باریک، این گلدان‌ها به خوبی در امتداد نرده‌ها یا برای محصور کردن یک منطقه روی عرشه یا پاسیو کار می‌کنند. ساختار پرده و گیاهان بالارونده یک نقطه کانونی یا پس زمینه جذاب را فراهم می کند و فضای بیرونی شما را بهبود می بخشد.عرض، طول و عمق گلدان خود را متناسب با فضا و نیاز خود انتخاب کنید. ارتفاع قسمت داربست ۳۶ اینچ است و ارتفاع گلدان و داربست با هم ۷۰ اینچ است.

محیط زیست / کاشت مرتفع سرو طبیعی زیبا با داربست!

محیط زیست / کاشت مرتفع سرو طبیعی زیبا با داربست!

ویژگی ها و مزایا:

ساختار سدر جامد: مونتاژ زبانه و شیار منحصر به فرد قوی و سبک وزن است و نسبت به سایر پرده های چوبی برتر است. قطعات متقاطع Dadoed در کنار هم قرار می گیرند تا یک شبکه محکم را تشکیل دهند، ما قوی تر از شبکه های سنتی پیدا کرده ایم.باغبانی عمودی: گیاهان را آموزش دهید تا به صورت عمودی روی پرده رشد کنند و محل کاشت شما را در یک جای کوچک افزایش دهید.صفحه نمایش حریم خصوصی: Trellis یک صفحه نمایش طبیعی را ایجاد می کند که با درختان انگور برگ دار ترکیب شده است تا حریم خصوصی را فراهم کند و فضای بیرونی شما را محصور کند.رشد انگورهای گلدار: این داربست محکم پشتیبانی قابل اعتمادی را برای تاکهای گلدار سنگین، از clematis t ظریف فراهم می کند.

مشخصات فنی:

جنس: سرو قرمز غربی
ضخامت تخته: ۱ اینچ
منبع: ساخت ایالات متحده آمریکا
گارانتی: ۵ سال گارانتی محدود سازنده
زمان تحویل: در عرض ۲-۳ روز کاری ارسال می شود

 

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط