۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹

محمد نادری پاسخ ادعای مسئولان استقلال را داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به دنبال حواشی پیش آمده درباره مدت زمان قرارداد محمد نادری با استقلال و مباحثی که روز گذشته توسط ناصر فریادشیران و مهدی عبدیان مطرح شد، خبرنگار فوتبالی با محمد نادری تماس گرفت تا صحت و سقم این موضو...

لژیونر یاغی فوتبال ایران با پرسپولیس منتفی کرد و از استقلال رکب خورد / قرارداد جنجنالی با ستاره فوتبال به اندازه حضور فرهاد مجیدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به دنبال حواشی پیش آمده درباره مدت زمان قرارداد محمد نادری با استقلال و مباحثی که روز گذشته توسط ناصر فریادشیران و مهدی عبدیان مطرح شد، خبرنگار فوتبالی با محمد نادری تماس گرفت تا صحت و سقم این موضوع مشخص شود.

مدافع سابق استقلال در گفت‌و‌گوی کوتاهی عنوان کرد: قرارداد من با استقلال یکساله بوده و از اول تصمیم من بر این بود که یک سال در استقلال بازی کنم و سپس به فوتبال اروپا برگردم.

نادری در ادامه و در واکنش به ادعای برخی مسئولان مبنی بر سه ساله بودن قراردادش با استقلال اضافه کرد: قرارداد من یکساله بود و اگر دوستان قرارداد سه ساله‌ای با امضای من دارند، آن را منتشر کنند.

صبح روز پنجشنبه بود که اخباری پیرامون مدت زمان قرارداد محمد نادری با استقلال منتشر شد و همین امر باعث ایجاد چالش و بگو مگو میان مدیران فعلی و سابق باشگاه استقلال شده بود که البته این امر به مذاق هواداران استقلال نیز خوش نیامد و آن‌ها معتقد هستند که تیم استقلال در آستانه دیدار حساس و مهم با الهلال باید در آرامش باشد و از این حواشی بعضا بی فایده دوری کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط