۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

محافظت عجیب اسب از گله خود در برابر ترافیک+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در یک جاده حاشیه جنگل، داستانی دلچسب رخ می دهد که در آن یک اسب در هنگام مهاجرت به عنوان محافظ گله خود عمل می کند. این اسب نر فرمانده خود را بین گله و ترافیک اطراف قرار می دهد. رانندگان با درک اهم...

محافظت عجیب اسب از گله خود در برابر ترافیک+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در یک جاده حاشیه جنگل، داستانی دلچسب رخ می دهد که در آن یک اسب در هنگام مهاجرت به عنوان محافظ گله خود عمل می کند. این اسب نر فرمانده خود را بین گله و ترافیک اطراف قرار می دهد. رانندگان با درک اهمیت احترام به این محافظ اسب، سرعت خود را کاهش می دهند و صبورانه منتظر می مانند.

 

 

گله از جاده زیر نظر اسب محافظ عبور می کند که رانندگان را تا رسیدن به علفزار امن دور نگه می دارد. پس از آن، ترافیک جریان خود را از سر می گیرد. این نمایش شجاعت توسط اسب نر نشان می دهد که اسب ها چقدر می توانند در محیط طبیعی خود تأثیرگذار باشند.

حقایق جالب در مورد اسب

اسب ها از دیرباز به دلیل زیبایی، قدرت و کمک به تاریخ بشر مورد احترام بوده اند. این موجودات قابل توجه دارای انبوهی از حقایق شگفت انگیز هستند که ویژگی های منحصر به فرد آنها را به نمایش می گذارد.

انواع نژادها: بیش از ۳۵۰ نژاد اسب متمایز در سرتاسر جهان وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از ویژگی های خاص خود را دارند.

سرعت: آنها از سریعترین حیوانات خشکی هستند. Thoroughbred که به خاطر سرعتش معروف است، می تواند تا سرعت ۴۰ مایل در ساعت تاخت.

متخصص ارتباطات: اسب ها از طریق سیستم پیچیده ای از صداها، زبان بدن و موقعیت گوش ارتباط برقرار می کنند. درک این نشانه ها برای ایجاد اعتماد و ایجاد رابطه با آنها ضروری است.

عادات خواب منحصر به فرد: آنها هم ایستاده و هم دراز کشیده می خوابند. آنها توانایی قابل توجهی در “قفل کردن” پاهای خود دارند و به آنها اجازه می دهد در حالت ایستاده با خیال راحت چرت بزنند.

استاد حافظه: اسب‌ها خاطرات چشمگیری دارند و می‌توانند افراد و مکان‌هایی را که سال‌ها قبل با آن‌ها برخورد کرده‌اند را به خاطر بسپارند. ایجاد تجربیات مثبت در جلب اعتماد آنها بسیار مهم است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط