۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

مجیک کیبورد اپل مجهز به تاچ آیدی با طراحی جدید رونمایی شد

[ad_1] اپل دقایقی پیش طی مراسم بهاره‌ی خود به معرفی محصولاتی پرداخت که پیش‌تر شایعاتی از رونمایی از آن‌ها را شنیده بودیم. یکی از این محصولات مورد انتظار، نسل جدید آی‌مک‌های این شرکت بود که مجهز به تراشه‌ی M1 رونمایی شد. با توجه به رونمایی...

مجیک کیبورد اپل مجهز به تاچ آیدی با طراحی جدید رونمایی شد

[ad_1]

اپل دقایقی پیش طی مراسم بهاره‌ی خود به معرفی محصولاتی پرداخت که پیش‌تر شایعاتی از رونمایی از آن‌ها را شنیده بودیم. یکی از این محصولات مورد انتظار، نسل جدید آی‌مک‌های این شرکت بود که مجهز به تراشه‌ی M1 رونمایی شد. با توجه به رونمایی از نسل جدید آی‌مک، کوپرتینویی‌ها، نسخه‌ی جدیدی از کیبورد خود یا همان مجیک کیبورد را نیز معرفی کردند. مجیک کیبورد جدید علاوه بر تغییرات متعدد، از وجود حسگر اثر انگشت یا همان تاچ آیدی نیز بهره می‌برد. 

آی‌مک‌های جدید اپل در رنگ‌های متنوعی رونمایی شد و این موضوع به مجیک‌ کیبورد نیز تعمیم یافت، بطوریکه این کیبوردها نیز در رنگ‌های متنوعی در دسترس کاربران هستند. تغییرات مجیک‌ کیبورد پس از آنکه این کیبورد سال‌ها دست نخورده باقی مانده بود، بسیار چشمگیر است. یکی از نکات جالب توجه در خصوص مجیک کیبورد جدید، اضافه شدن کلید‌های مخصوص اسپات‌لایت و همچنین کلید مخصوص ایموجی و DnD در کنار لاک کردن آی‌مک است. 

Magic Mouse Colors

البته نباید در کنار مجیک کیبورد جدید، رونمایی از مجیک ماوس و همینطور ترک‌پد جدید را از یاد برد. این محصولات نیز تنوع رنگ آی‌مک‌های جدید را به ارث برده‌اند تا خریداران آی‌مک نگرانی از بابت یکدست بودن اکسسوری‌ها نداشته باشند. 

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار