۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵

مجموعه اجرایی شعبده بازی | ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و باتجربه!

این کالا شعبده بازی را نمی توان به محل تحویل انتخابی شما ارسال کرد. لطفاً محل تحویل متفاوتی را انتخاب کنید. انتخاب شگفت انگیز ترفندها و توهمات جادویی: به دنبال کیت نهایی چیزهای جادویی هستید؟

مجموعه اجرایی شعبده بازی | ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و باتجربه!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،این کالا را نمی توان به محل تحویل انتخابی شما ارسال کرد. لطفاً محل تحویل متفاوتی را انتخاب کنید.
انتخاب شگفت انگیز ترفندها و توهمات جادویی: به دنبال کیت نهایی چیزهای شعبده و جادویی هستید؟برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

این کالا را نمی توان به محل تحویل انتخابی شما ارسال کرد.

لطفاً محل تحویل متفاوتی را انتخاب کنید.
انتخاب شگفت انگیز ترفندها و توهمات جادویی: به دنبال کیت نهایی چیزهای جادویی هستید؟ دیگر نگاه نکنید زیرا این کیت جادویی لوکس شگفت انگیز این مجموعه جادویی مملو از ترفندهای متعددی است که می توان در عرض چند دقیقه به آنها مسلط شد! Marvin’s Amazing Magic نسخه ویژه Deluxe Edition به شما این امکان را می دهد که یک شعبده باز پیچیده را برای انجام ترفندهای جادویی حرفه ای برای دوستان و خانواده پرتاب کنید. این جعبه ترفندهای شگفت انگیز مخصوصاً برای جشن گرفتن سی امین سالگرد جادوی ماروین طراحی شده است!

مجموعه اجرایی شعبده بازی | ست جادویی برای شعبده بازان مبتدی و باتجربه!

نمایش داده شده در یک جعبه خیره کننده: اجزای این مجموعه در یک جعبه دولایه مشکی و طلایی به زیبایی ارائه شده است که فضای داخلی آن به رنگ قرمز گله ای برای محافظت و افزودن حس لوکس اضافی به مجموعه ترفند جادویی است. این جعبه دارای تمام مبتکرانه ترین لوازم ماروین از جمله کارت های Svengali، سکه های پویا، کیف پول هیبر معتبر، ابریشم شعبده باز، فنجان های شعبده باز در اندازه حرفه ای و موارد دیگر است. با این مجموعه جادویی دقیق مانند یک حرفه ای به نظر برسید و به عنوان یک قطعه مهمانی در جمع خود استفاده کنید!
چگونه یک شعبده باز با استایل باشید: به بهترین لباس خود نگاه کنید و چوب جادو، کارت های بازی جادویی و خیلی چیزهای دیگر را بردارید تا مجموعه ای خارق العاده برای نمایشی خیره کننده کنار هم قرار دهید.
جادوی باورنکردنی در برابر چشمان شما: مجموعه جادویی لوکس Marvin مجموعه ای از حقه های جادویی است که در آن شعبده باز می تواند از اشیاء ساخته شده ویژه برای جلب توجه مخاطب استفاده کند. این ترفند فقط به وسایل مناسب، یک راهنمای عالی (و ما از هر دوی آنها مراقبت کرده ایم)، چند دقیقه تمرین و کمی استعداد توهم گرا نیاز دارد! بهترین هدیه تولد یا ترفند مهمانی برای هر کسی که از آن لذت می‌برد، بازی‌های جادویی بهترین راه برای ایجاد یک نمایش جادویی تماشایی در یک مهمانی است.
جشن ۳۰ سال جادو با MARVIN: این مجموعه نسخه ویژه مخصوصاً برای همه طرفداران ماروین ایجاد شده است تا ۳۰ سالگرد جادو را جشن بگیرند. در این سفر جادویی به ما بپیوندید و از آیتم های جادویی پیشرفته استفاده کنید تا مجذوب شگفتی های حقه ها و توهم شوید! با این ترفندهای جادویی جدید استاد جادو باشید و بیاموزید که چگونه با این کیت جادویی حرفه ای شگفت انگیز مردم را شگفت زده کنید.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط