۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳

مبارزه سر شماره یک: فعلا کُت تنِ علی بیرو!

دروازه تیم ملی در یک سال اخیر دستخوش تغییرات فراوانی بوده است. ابتدا شماره یک در اختیار امیر عابدزاده بود و بعد او حتی شانس حضور در آخرین اردوی تیم ملی را نیز از دست داد. در جام جهانی و در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند، این سید حسین حسین...

نقل و انتقالات پرسپولیس | مشت کوبنده این لژیونر به تیم های لیگ برتری / آمادگی پرسپولیس برای پذیرش این فوق ستاره

دروازه تیم ملی در یک سال اخیر دستخوش تغییرات فراوانی بوده است. ابتدا شماره یک در اختیار امیر عابدزاده بود و بعد او حتی شانس حضور در آخرین اردوی تیم ملی را نیز از دست داد. در جام جهانی و در روزهای مصدومیت علیرضا بیرانوند، این سید حسین حسینی بود که ترکیب ثابت قرار گرفت و حالا دروازه بان آماده پرسپولیس در فصل جاری، در بازی با روسیه لباس شماره یک را بر تن خواهد کرد.

علیرضا بیرانوند به خوبی می داند که کار او برای حفظ این جایگاه اصلا آسان نخواهد بود. سید حسین، اخباری، پیام نیازمند، پورحمیدی و …. البته امیر عابدزاده، همگی سودای حضور درون دروازه تیم ملی را در سر دارند و ما احتمالا در هیچ مقطعی در تاریخ فوتبال ایران اینقدر سنگربان درجه یک نداشته ایم.

فعلا که باد به پرچم علیرضا بیرانوند می وزد و امیر قلعه نویی نشان داده او نیز مانند کارلوس کی روش وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را به این گلر باتجربه می سپارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار