۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

مبارزه بروس لی با بولو یانگ؛ نبردی که قدرت واقعی بروس را به رخ حریف کشید!+ فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در فیلم “ اژدها وارد می شود” بروس لی و بولو یانگ، دو  شخصیت مبارزه ای برجسته در این فیلم بودند که به نظر می رسید حضور بولو در این فیلم  برای مبارزه با هان در نظر گرفته شده است. از نظر موضوعی، برا...

بروس لی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، در فیلم “ اژدها وارد می شود” بروس لی و بولو یانگ، دو  شخصیت مبارزه ای برجسته در این فیلم بودند که به نظر می رسید حضور بولو در این فیلم  برای مبارزه با هان در نظر گرفته شده است. از نظر موضوعی، برای لی منطقی نبود که با بولو بجنگد، زیرا او با کشتن شخصیت «اوهارا» رابرت وال، انتقام مرگ خواهرش و سپس با شکست دادن آقای هان، انتقام از دست دادن چهره محبوب معبد شائولین را گرفت.

لی هیچ رویارویی شخصی با بولو نداشت، اما با این حال، این مبارزه ای بود که مخاطبان واقعاً دوست داشتند در «Enter the Dragon» ببینند اما شخصیت “جان ساکسون” افتخار رویارویی بولو را در آخرین اکشن فیلم به خود اختصاص داد و از آنجایی که بروس لی قهرمان فیلم بود، البته قرار بود برنده شود.

بولو مانند هر کسی تحت تاثیر سرعت عمل بروس لی بود اما احساس می کرد بروس بخاطر سرعت خود نمی تواند آنچنان قوی باشد. همگان تحت تاثیر قدرت بروس لی بودند اما بولو یک قهرمان بدنساز بود و فکر می کرد خودش احتمالا قوی تر از بروس لی باشد.

یک روز بولو از بروس درخواست کرد که آنها با هم یک مسابقه واقعی داشته باشند، به طوری که بولو واقعا بتواند قدرت بروس را آزمایش کند. بولو و بروس در مورد شرایط مبارزه خود موافقت کردند، اما این بحث آنها به یک جنگ لفظی داغ تبدیل شد. آنها شروع به فریاد زدن کردند و همه چیز به سرعت به یک درگیری فیزیکی بین این دو منجر شد. بولو، بروس را گرفت و او را در آغوش قدرتمند خود گیر انداخت، اما بروس به سرعت توانست از آن خارج شود. بروس یک گام به عقب برداشت  و سپس به سمت بولو حمله ور شد و یک ضربه به  قفسه سینه او وارد کرد. بولو به زانو افتاد و دست راستش را در هوا مانند پرچمی که بخواهد مبارزه را متوقف کند تکان داد.

مورخ معتقد است که بروس با آن حرکت سریع خود، بولو یانگ را شوکه کرد و قدرت واقعی اش را به او نشان داد. در آن لحظه بود که برای بولو، دیگر سوالی در مورد قدرت بروس لی باقی نماند. بروس و بولو پس از آن مسابقه، واقعا به دوستان خوب هم تبدیل شدند و به همین دلیل است که بولو به شدت از بروس تا به امروز در تمام مصاحبه های خود تمجید می کند./ساناپرس

 

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار