۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۴

مای مدیو| وزارت آموزش و پرورش + my. medu. ir

برای ورود به سایت و پنجره واحد مای مدیو بر روی لینک سایت مای مدیو به آدرس و نشانی  my. medu. ir کلیک کنید.

مای مدیو| وزارت آموزش و پرورش + my. medu. ir

مای مدیو| وزارت آموزش و پرورش + my. medu. ir

برای ورود به سایت و پنجره واحد مای مدیو بر روی لینک سایت مای مدیو به آدرس و نشانی  my. medu. ir کلیک کنید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir زیر نظر این سازمان به منظور ارائه خدمات گوناگون به دانش آموزان، فرهنگیان و سایر افراد راه اندازی شده است. کاربران می توانند با ورود به این سامانه اقدام به انجام امور مورد نیاز خود نموده و به آسانی به سایت های زیر نظر آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یکی از سامانه هایی می باشد که به عنوان درگاهی برای ورود و استفاده از امکانات سازمان های تابعه وزارت آموزش و پرورش مورد استفاده قرار می گیرد. متقاضیان می توانند برای استفاده از این سامانه به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند.

دانش آموزان و فرهنگیان و سایر افراد می توانند با ورود به این سایت از امکانات متنوعی مانند دریافت کارنامه، دریافت فیش حقوقی، دریافت سوابق تحصیلی و حتی ثبت شکایات از مدارس استفاده نمایند، که به دلیل جدید بودن این سامانه و اطلاع کاربران در این مقاله به بررسی امکانات این سایت برای دانش آموزان و فرهنگیان و سایر کاربران پرداخته شده است.

معرفی پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my.medu.ir

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش سامانه ای می باشد که فرهنگیان، اولیا، دانش آموزان و دیگر کاربرانی که نیازمند استفاده از خدمات مرتبط با آموزش و پرورش هستند، می توانند با ورود به این سامانه به تمامی سایت های مورد نیاز خود و سازمان های تابعه آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند.

پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir می باشد که شامل سه بخش برای گروه های مختلف کاربران است. در ادامه مقاله به بررسی هریک از این بخش ها پرداخته شده است تا متقاضیان با تمامی امکانات این سامانه آشنا شوند.

بخش خدمات الکترونیک فرهنگیان

در این بخش فرهنگیان می توانند با در دسترس داشتن کد ملی و رمز عبور خود که همان رمز ورود به سامانه رتبه بندی معلمان می باشد وارد شده و از امکانات سایت مانند دریافت فیش حقوقی، حکم کارگزینی، سوابق، رتبه بندی فرهنگیان و دیگر خدمات استفاده نمایند.

بخش خدمات الکترونیک دانش آموزان

دانش آموزانی که قصد پیش ثبت نام در مدارس، ورود به سامانه دانلود کتاب درسی، دریافت کارنامه و دیگر خدمات را دارند، می توانند از این سامانه استفاده نمایند. به طور مثال دانش آموزانی که نیازمند دریافت مدرک تحصیلی هستند، می توانند با کلیک بر روی منو استعلام مدرک تحصیلی، مستقیما به سایت emt.medu.ir وارد شده و درخواست خود را برای دریافت این گواهی ثبت نمایند.

بخش خدمات الکترونیک عمومی

متقاضیانی که در سال های گذشته مدرک تحصیلی خود را دریافت نموده اند و خواهان استعلام از مدارک تحصیلی دیپلم و یا پیش دانشگاهی خود می باشند، می توانند با انتخاب منو مربوطه اقدام به دریافت استعلام مدرک تحصیلی خود از آموزش و پرورش نمایند. همچنین والدین می توانند شکایات خود از مدارس را ثبت و یا از شهریه مدارس غیردولتی آگاه شوند. گزینه دیگر این بخش مشارکت در مدرسه سازی می باشد، که متقاضیان می توانند با کلیک بر روی این گزینه به سایت جامعه خیرین مدرسه ساز مراجعه نمایند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط