۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز ۱۰ مربوط به کاهش نرخ فریم بازی‌ها را رفع می‌کند

[ad_1] به‌گزارش Mspoweruser، گیمر‌ها گزارش‌ داده‌اند که در جدید‌ترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به نسخه‌ی KB5000842 و KB5001330 مشکلاتی در عملکرد بازی‌ها ایجاد شده و آن کاهش نرخ فریم بازی‌ها است. حتی چند روز گذشته، انویدیا نیز این مسئله را تأی...

مایکروسافت مشکلات آپدیت جدید ویندوز ۱۰ مربوط به کاهش نرخ فریم بازی‌ها را رفع می‌کند

[ad_1]

به‌گزارش Mspoweruser، گیمر‌ها گزارش‌ داده‌اند که در جدید‌ترین به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ به نسخه‌ی KB5000842 و KB5001330 مشکلاتی در عملکرد بازی‌ها ایجاد شده و آن کاهش نرخ فریم بازی‌ها است. حتی چند روز گذشته، انویدیا نیز این مسئله را تأیید کرد و گفت: «اگر مشکلی در عملکرد بازی‌ها دارید، به نسخه‌ی قبلی ویندوز بازگردید.» بعد از نارضایتی کاربران، بالاخره مایکروسافت وارد میدان شد و این موضوع را بررسی کرد و گفت: «برخی از کاربران بعد از آپدیت جدید، عملکردی کمتر از حد انتظار را در اجرای بازی‌ها گزارش کردند. طبق گفته‌ی مایکروسافت، اکثر کاربرانی که با این مشکل روبه‌رو شدند، بازی‌ها را به حالت تمام‌صفحه یا با استفاده از دو یا چند مانیتور اجرا می‌کردند.»

مقاله‌های مرتبط:

خوشبختانه مایکروسافت اعلام کرد این مشکل با استفاده از قابلیت Known Issue Rollback با بازگردانی خودکار وصله‌های جدید با قدیم برطرف می‌شود. مایکروسافت در ادامه می‌گوید:

این مشکل احتمال دارد حداکثر ۲۴ ساعات طول بکشد تا وضوح تصویر به‌طور خودکار روی دستگاه‌ها منتقل شود. ریست دستگاه احتمالا کمک ‌می‌کند وضوح تصویر سریع‌تر روی دستگاهتان اعمال شود.

قابلیت Known Issue Rollback (KIR) با نشانه‌گذاری روی پچ خاص در سرور‌های میکروسافت کار می‌کند. زمانی‌که کلاینت‌ها سرور را بررسی می‌کنند، به‌طور خودکار به مسیر کد قدیمی بازمی‌گردند؛ البته استفاده از این ویژگی فقط برای وصله‌های غیر‌امنیتی کاربرد دارد و احتمالا یک روز زمان می‌برد تا اجرا شود.

آیا شما کاربران زومیت هم با این مشکل رو‌به‌رو شده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را درباره‌ی این خبر با ما و دیگر مخاطبان به‌اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار