۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴

مانع فروش خودروی بی کیفیت می‌شویم

فرمانده کل انتظامی گفت: اگر خودروسازان خودرو‌هایی تولید کنند که استاندارد‌های لازم را نداشته باشد حتماً مانع فروش آن می‌شویم و جان هموطنان را به خطر نمی‌اندازیم.

مانع فروش خودروی بی کیفیت می‌شویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی صبح سه شنبه در طرح نوروزی پلیس گفت: طی سال‌های گذشته تلاش شده و اقدام جهادی در راستای کاهش تلفات و سوانح صورت گرفته اما هنوز هم جای کار دارد و در برنامه پنج ساله هفتم توسعه حداقل ۵۰ درصد سوانح کاهش یابد.

وی افزود: شورای ایمنی و حمل و نقل ترافیک بعد از ۸ سال با حضور رئیس جمهور تشکیل و مصوبات خوبی داشت و البته رئیس جمهور هم بر کاهش سوانح تاکید داشتند.

اشتری گفت: اگر با یک برنامه‌ریزی مدون و خوب پیش برویم می‌توانیم به هدفمان یعنی کاهش سوانح برسیم.

فرمانده ناجا بیان کرد: مردم ایران فرهنگ غنی دارند و در تمام صحنه‌ها با مسئولان خود همراه بودند. در طول سال هم همکاران ما در کنار مردم در شهرها و جاده‌ها هستند.

وی ادامه داد: توجه به توصیه‌های پلیس برای مردم اثر مثبت دارد و افرادی که قوانین را رعایت کنند باعث آرامش و سلامت خود و خانواده هستند و اگر رعایت نکنند هم باعث زحمت برای خانواده و هم برای سایر افراد دارند.

اشتری تصریح کرد: یکی از مصوباتی که در روز گذشته تصویب شد، این بود که نقاط حادثه خیز رفع خطر شود که هم رئیس جمهور و هم وزرای مربوطه قول مساعد دادند.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: امیدواریم خودروهای ایمن دست مردم باشد و مشکلات جاده‌ها برطرف شود؛ پلیس تا به امروز از ورود خودروهایی که امنیت برای سرنشین نداشتند، جلوگیری کرده است.

وی تذکر داد: اگر خودروسازان خودروهایی تولید کنند که استانداردهای لازم را نداشته باشد حتماً مانع فروش آن می‌شویم و جان هم وطنان را به خطر نمی‌اندازیم.

اشتری گفت: بیش از ۹۹ درصد رانندگان قوانین را رعایت می‌کنند و تنها یک درصد هستند که نه قوانین و نه حقوق مردم را رعایت نمی‌کنند و با حرکات غیرمعقول باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شوند.

فرمانده ناجا بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم حدود ۳۰ درصد حجم سفرهای نوروزی افزایش پیدا می‌کند و ما هم در مجموعه انتظامی با آمادگی کامل به استقبال نوروز می‌رویم.

وی گفت: بیش از ۷۵ هزار نفر خودشان را برای خدمات رسانی در مسیرها آماده کردند

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار