۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۶

روانشناختی رفتاری

مانترا های”خواب” تضمین شده که به شما کمک می کند بی خوابی را شکست دهید

یک مانترا خواب می تواند به شما کمک کند تا آرام شوید. مانتراهای خواب همچنین می توانند به شما در کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس کمک کنند.

مانترا های”خواب” تضمین شده که به شما کمک می کند بی خوابی را شکست دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،یک مانترا خواب می تواند به شما کمک کند تا آرام شوید. مانتراهای خواب همچنین می توانند به شما در کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس کمک کنند.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

آیا برای به خواب رفتن مشکل دارید؟

آیا از بی خوابی رنج می برید و خواب کافی در شب برایتان دشوار است؟به مانتراهای خواب به عنوان یک شکل طبیعی القای خواب فکر کنید: ساده، ایمن و موثر.یک مانترا به هدایت افکار شما کمک می کند و به عنوان یک تکنیک آرامش بخش عمل می کند که خوابیدن را برای شما آسان تر می کند.آنها نه تنها می توانند به عملکرد فیزیکی خواب کمک کنند، بلکه می توانند به شما در رفع بی خوابی نیز کمک کنند!حتی بهتر از آن، آنها به شما کمک می کنند تا با افکار خود هماهنگ باشید، مثبت بمانید و آرام بمانید.مانتراهای خواب بسیار مؤثر هستند زیرا خودگویی و افکار شما به دقت توسط ضمیر ناخودآگاه شما نظارت می شود.

مانترا های”خواب” تضمین شده که به شما کمک می کند بی خوابی را شکست دهید.

پست های مرتبط:

از کابوس تا آرامش: درک اختلالات خواب و رویاپردازی
توصیه کارشناسان: کیفیت خواب و اهمیت آن برای بهداشت خواب
مهار قدرت درون: دنیای شگفت انگیز رویاپردازی و تجربیات خارج از بدن
و هنگامی که می خوابید، همه نگرانی ها و دردهای شما را رها می کند.

 

این مراحل را به دقت دنبال کنید و به یاد داشته باشید: “خواب خوشمزه است.”

چگونه یک مانترا خواب می تواند به شما کمک کند آرام شوید و اضطراب را از بین ببریدیک مانترای خواب به شما کمک می کند آرام بخوابید.برای رسیدن به این مهم، مهم است که اجازه دهید ذهنتان آرام شود، افکارتان را رها کنید و سپس روی تنفستان تمرکز کنید.مانتراهای خواب قدرتمند هستند و هر زمان که احساس استرس یا عصبی کردید می توانید آنها را اجرا کنید.به عبارت دیگر، نه تنها زمانی که قرار است بخوابید!همچنین می توانید از یک مانترای خواب برای آرامش یا رهایی از تنش استفاده کنید

آیا نقل قول های شب بخیر و مانتراهای خواب می توانند به درمان بی خوابی کمک کنند؟

با بی خوابی دست و پنجه نرم می کنید؟ گنجاندن جملات شب بخیر برای استراحت و خوابیدن مانتراها در روتین قبل از خواب می تواند به آرامش ذهن شما و بهبود خواب کمک کند.جملات تاکیدی مثبت و پیام‌های آرام‌بخش می‌توانند فضای آرامش‌بخشی ایجاد کنند و به خواب رفتن راحت‌تر کمک کنند.امشب امتحانش کن

نحوه استفاده از مانترای انتخابی: این ۴ نکته عملی شما را شروع می کند

۱. چگونه مانترا خود را بخوانیم
هر روز عصر، در خلوت و سکون اتاق بدون استرس خود، کلماتی را بخوانید که فکر می‌کنید به جستجوی شما برای خوابی آرام‌تر و رضایت‌بخش‌تر کمک می‌کند.این کلمات “مانترای خواب” شما هستند.

۲. افکار خود را رها کنید
اجازه دهید افکارتان در طول برنامه خوابتان از مشکلات روزانه شما دور شوند.مطالعات نشان می دهد که تکرار این مانترا بارها و بارها قبل از خواب باعث افزایش احساس شادی می شود.و این باعث کاهش هورمون‌های استرس مانند کورتیزول و همچنین هورمون‌های مرتبط با اضطراب مانند آدرنالین و نورآدرنالین می‌شود که همگی از عوامل اصلی بی‌خوابی هستند!

۳. کمی مراقبه ملایم کمک می کند
مدیتیشن همچنین می تواند راهی عالی برای القای خواب عمیق و کاهش سطح استرس باشد.هنگام دم و بازدم به آرامی روی نفس خود تمرکز کنید.این یک تکنیک عالی برای آرامش است زیرا شما را مجبور می کند فقط روی تنفس خود تمرکز کنید.نشان داده شده است که تمرینات مشابه استرس را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد، در حالی که گردش خون، قدرت، ایمنی و انعطاف پذیری را بهبود می بخشد تا به خواب باکیفیت تری کمک کند.

۴. شکرگزاری را به خاطر بسپارید
همانطور که مانترای خواب خود را برای خود می خوانید، بر روی آنچه که هنگام گفتن مانترا به خاطر آن سپاسگزار هستید تمرکز کنید.این کمک می کند تا افکار خود را دوباره هماهنگ کنید.

در اینجا آنها عبارتند از: چنتا از بهترین مانترا خواب که به شما کمک می کند سریعتر به خواب بروید

در حالی که به آرامی آنها را در ذهن خود تکرار می کنید به این کلمات “مانترا خواب” گوش دهید.انجام این کار به شما کمک می کند آرام شوید، آرام شوید و افکار مضطرب را رها کنید.

من آرام هستم و آماده خواب هستم

من در عشق و آرامش احاطه شده ام

خواب من انتخاب من است

من در خواب متخصص هستم

من تصمیم گیرنده روحیه ام هستم

در ذهن و بدن، من قوی هستم

من هر کاری که لازم است انجام دهم تا احساس زنده بودن کنم

سلامت جسمی و روانی من عمیقاً در هم تنیده شده است

من در سفر به خواب نیروانا هستم

نتیجه گیری: مانترا خواب عالی برای خواب کامل

به یاد داشته باشید که شما فردی قوی، عاقل و مثبت هستید که اگر از غریزه خود پیروی کنید، می توانید هر کاری را در زندگی انجام دهید.همیشه کاری را انجام دهید که به شما احساس شادی، اعتماد به نفس و آرامش می دهد.و به خواب رفتن آرام بخشی از این تمامیت است.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط