۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

ماموریت بزرگ رحمتی در بازگشت دوباره؛ بِبَر و جبران کُن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مدیران باشگاه لیگ برتری در فصل جدید سعه‌صدر جالب‌توجهی را از خود نشان داده‌اند و به جز برکناری علیرضا منصوریان از سمتش در فولاد خوزستان، هیچ تغییری روی نیمکت ۱۵ تیم دیگر شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسو...

برنامه این سرمربی برای تیمش در فصل آینده / رقیب اصلی پرسپولیس و استقلال مشخص شد / کار تیم های لیگ برتر سخت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،مدیران باشگاه لیگ برتری در فصل جدید سعه‌صدر جالب‌توجهی را از خود نشان داده‌اند و به جز برکناری علیرضا منصوریان از سمتش در فولاد خوزستان، هیچ تغییری روی نیمکت ۱۵ تیم دیگر شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم تا پایان هفته دهم ایجاد نشده که خود یک رکورد ویژه محسوب می‌شود! البته که احتمال می‌رفت بعد از پایان هفته دهم، دومین تغییر روی نیمکت نساجی رخ بدهد و مهدی رحمتی با توجه به نتایج ضعیف تیمش در فصل جدید رقابت‌ها، تصمیم به استعفا گرفت و نگاهی به کارنامه این سرمربی جوان حکایت از پایان کار احتمالی او در قائمشهر داشت اما شرایط برخلاف انتظار پیش رفت.اعضای هیات‌مدیره باشگاه نساجی در روزهای گذشته جلساتی را برگزار کردند تا درباره آینده کاری این سرمربی جوان تصمیم بگیرند. بعد از بررسی‌های انجام شده، باشگاه نساجی به صورت رسمی اعلام کرد که مهدی رحمتی در سمت خود ابقا شده تا همچنان شمار سرمربیان برکنار شده در لیگ بیست‌وسوم روی عدد یک باقی بماند که آمار ویژه‌ای است.

از استخدام دستیار اسبق یحیی تا ۲ جدال تشریفاتی در آسیا

مسئولان باشگاه نساجی در حالی استعفای مهدی رحمتی را نپذیرفتند که به او پیشنهاد شد تا کادرفنی خود را تقویت کند و بعد از بررسی‌های انجام شده، وحید رضایی سرمربی سابق مس شهربابک و مربی پیشین ذوب‌آهن اصفهان، اکسین البرز و برق شیراز که سابقه بازی برای سرخابی‌های پایتخت را در کارنامه خود دارد، به عنوان دستیار جدید رحمتی در تیم نساجی معرفی شد تا رضایی بعد از تجربه همکاری با یحیی گل‌محمدی در اکسین البرز، حالا با یک چهره سرشناس فوتبالی دیگر در قامت دستیار همکاری داشته باشد. در کنار اضافه شدن رضایی به کادر فنی نساجی، آن‌ها به همکاری خود با اریکو آندره پینهال پرتغالی پایان دادند و او در فضایی دوستانه از مجموعه نساجی جدا شد. سیدمهدی رحمتی در حالی استعفای خود را رد شده می‌بیند که برای احیای نساجی و نجات این تیم از روزهای بحرانی، شرایط ویژه‌ای در مقابل این سرمربی جوان است؛ به‌طوری‌که رحمتی باید در گام نخست شاگردان خود را برای ثبت یک پایان آبرومندانه در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند و آن‌ها را به مصاف دو تیم بمبئی‌سیتی هند و الهلال عربستان بفرستد. بعد از انجام ۲ بازی آسیایی، ۶ مسابقه سرنوشت‌ساز تا پایان نیم‌فصل نخست در انتظار قرمزپوشان قائمشهری است که آن‌ها برای فرار از منطقه قرمز جدول نیاز به کسب حداکثر امتیاز در ۶ بازی پیش‌رو دارند.

۲ ماه سرنوشت‌ساز در انتظار رحمتی و نساجی

نساجی که با ۲ امتیاز فاصله نسبت به استقلال خوزستان در یک‌قدمی قعر جدول لیگ بیست‌وسوم است، در اولین بازی لیگ برتری خود باید روز هجدهم آذرماه در قائمشهر به مصاف این تیم برود که جدال با آبی‌های اهوازی، یکی از مهم‌ترین دیدارهای نساجی تا پایان نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود. شاگردان رحمتی بعد از دیدار با استقلال خوزستان، در ۲ بازی بیرون از خانه باید به مصاف شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران بروند که شاگردان رحمتی کار سختی برای کسب امتیاز در خانه رقبا در پیش دارند.مازنی‌ها بعد از جدال با استقلال تهران، باید در خانه به مصاف هوادار تهران بروند که این مسابقه آخرین دیدار خانگی نساجی در نیم‌فصل نخست محسوب می‌شود و بعد از آن، شاگردان مهدی رحمتی رویارویی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و مصاف با فولاد خوزستان در اهواز را در مقابل خود می‌بینند. آنچه روی کاغذ نمایان است، برنامه دشوار نساجی تا پایان نیم‌فصل نخست است و مهدی رحمتی برای نجات تیمش از بحران، روزهای پرچالشی را در پیش دارد که باید دید بعد از حمایت همه‌جانبه مدیریت باشگاه، آیا رحمتی می‌تواند با کسب نتایج مطلوب در ۸ بازی پیش‌رو (در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا) کارش را پیش ببرد یا خیر.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط