۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

ماجرای پیام معنادار کارلوس کی‌ روش به سه ستاره تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ کارلوس کی‌ روش در دو بازی تدارکاتی تیم ملی به جز سه بازیکن از تمامی نفرات خود استفاده کرد. پیام نیازمند، میلاد محمدی و صالح حردانی سه بازیکنی بودند که حتی یک دقیقه هم در اردو...

سرمربی تیم ملی، اصلی ترین گزینه تیم استقلال / توافق اولیه اجرلو با سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از پارس فوتبال؛ کارلوس کی‌ روش در دو بازی تدارکاتی تیم ملی به جز سه بازیکن از تمامی نفرات خود استفاده کرد. پیام نیازمند، میلاد محمدی و صالح حردانی سه بازیکنی بودند که حتی یک دقیقه هم در اردوی اتریش به میدان نرفتند تا مشخص شود کار سختی برای جلب رضایت کی‌روش و حضور در لیست نهایی دارند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی درون دروازه از بیرانوند، عابدزاده و حسینی استفاده کرد و با توجه به عملکرد موفق این سه دروازه‌بان احتمالا آن‌ها در جام جهانی هم حاضر شوند و گلر سپاهان شانس کمی برای حضور در لیست نهایی خواهد داشت.

کارلوس کی‌ روش در سمت راست خط دفاعی ۱۸۰ دقیقه به صادق محرمی بازی داد و حاضر به استفاده از صالح حردانی نشد. مدافع استقلال که در تیم باشگاهی خود هم کمتر از قبل به میدان می‌رود به جز محرمی باید با رامین رضاییان هم رقابت کند و کار سختی برای رفتن به جام جهانی خواهد داشت. در پست دفاع چپ هم ابتدا ابوالفضل جلالی به میدان رفت و بعد هم احسان حاج‌صفی در این پست بازی کرد و کی‌وش برخلاف گذشته هرگز از میلاد محمدی استفاده نکرد. محمدی در دو فصل گذشته در تیم باشگاهی خود یعنی آاک هم نیمکت‌نشین بوده و رقابت را به حاج‌صفی واگذار کرده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار