۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷

ماجرای آبروریزی داماد وسط رقص با عروس خانم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عروسی به یادماندی ترین مراسم برای عروس و داماد ها است عروسی مراسمی است که برای همیشه در خاطر می ماند عروسی یک اتفاق خوشایند  عروسی مراسمی باشکوه برای هر فردی ممکن است باشد عروسی یک خاطراتت خوبی به...

ماجرای آبروریزی داماد وسط رقص با عروس خانم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، عروسی به یادماندی ترین مراسم برای عروس و داماد ها است عروسی مراسمی است که برای همیشه در خاطر می ماند عروسی یک اتفاق خوشایند  عروسی مراسمی باشکوه برای هر فردی ممکن است باشد عروسی یک خاطراتت خوبی به همراه خواهد داشت

اکثر عروس و دامادها، برای خاص و به یاد ماندنی تر شدن مراسم ازدواجشان، برنامه ریزی های خاصی میکنند و با ایده های متفاوت سعی در هرچه جذاب تر شدن این شب دارند. در کشورهای اروپایی یکی از اصلی ترین سورپرایزها، رقص هماهنگ عروس و داماد است که حتما ویدئوهای بسیاری از اتفاقات خنده داری که در این حین رخ میدهد را بارها تماشا کرده اید. حال بشنوید از جدیدترین این اتفاقات خنده دار که در این بخش جزئیاتش را خواهید خواند.

 

ماجرای آبروریزی داماد وسط رقص با عروس خانم!

ویدئوی وایرال که توسط یکی از میهمانان حاضر در مراسم، ضبط و منتشر شده بود، شروع عادی داشت اما پس از چند ثانیه غیر عادی شد. عروس و داماد که با لباس رسمی رقص هماهنگ خود را آغاز می کنند، پس از چند ثانیه به دلیل یک ناهماهنگی و شاید بی دقتی آقای داماد، حال و هوای مراسم را تغییر میدهند.

عروس که لباس پف دار سنگینی به تن دارد با کمک یکی از دستان آقای داماد قصد خم شدن دارد، به نوعی که وزن قابل توجهی را روی دست آقای داماد وارد میکند. ناگهان وزن وارده خارج از توان آقای داماد شده و به همین دلیل ترجیح میدهد خود را از این فشار خلاص کند و برای نجات خود دستش را از زیر کمر عروس بیرون کشیده و او را محکم بر زمین میکوبد.

به احتمال زیاد، شما هم با همین توضیحات مختصر متوجه افتضاح رخ داده در مراسم شدید و حدس میزنید که عروس و خانواده اش از این اقدام اقای داماد چقدر عصبانی شدند.

جالب است که وقتی در واکنش به این رفتار به او اعتراض شد، در کمال خونسردی اینگونه پاسخ داد که:”عروس خودش وزن کمی نداشت، وزن سنگین لباسش هم به این وز اضافه شد و من توان کنترل آن را نداشتم و هر لحظه ممکن بود با صورت به زمین بخورم، اما اگر همسرم زمین میخورد قسمت پشت سرش به زمین برخورد کرده و اتفاقی برای صورتش نمی افتاد، برای همین ترجیح دادم او را رها کرده و خودم را نجات دهم.”

تقریبا همه کاربران شبکه های اجتماعی، پس از تماشای این ویدئو و اطلاع از دلیل داماد برای رها کردن عروس، این کار او را نامردی و ناجوانمردانه خواندند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار