۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵

لژیونری که هرگز به ایران برنمی گردد/ یک گزینه دیگر سوخت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیام نیازمند» دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال پورتیموننزه امروز در گفتگویی گفت: ما در جایگاه دوازدهم لیگ پرتغال قرار داریم، نقطه امن خوبی داریم و سقوط نمی‌کنیم. وی افزود: در پرتغال سه تیم هستند که بر...

آخرین خبر ها از مذاکرات پرسپولیس و بیرانوند / مذاکرات پرسپولیس با لژیونرهای ایرانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیام نیازمند» دروازه‌بان ایرانی تیم فوتبال پورتیموننزه امروز در گفتگویی گفت: ما در جایگاه دوازدهم لیگ پرتغال قرار داریم، نقطه امن خوبی داریم و سقوط نمی‌کنیم.

وی افزود: در پرتغال سه تیم هستند که برای قهرمانی تلاش می‌کنند و سایر تیم‌ها فاصله کمی دارند و برای رسیدن به جایگاه‌های بالاتر تلاش می‌کنند.

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه خاطرنشان کرد: من دو سال دیگر با پورتیموننزه قرارداد دارم و در این فصل تلاش کردم تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.

نیازمند تصریح کرد: همه ارکان باشگاه برزیلی هستند و فقط کادرفنی پرتغالی داریم و برای همین بیشتر بازیکنان تیم پورتیموننزه از کشور برزیل هستند.

وی تاکید کرد: من با مربیان تیم ملی در ارتباط هستم و آنها کار من را دنبال می‌کنند و امیدوارم که بتوانم در جام جهانی یکی از نفرات تیم ملی ایران باشم.

دروازه‌بان ایرانی پورتیموننزه گفت: اگر ۱۰ بار دیگر به عقب برگردم باز هم لیگ پرتغال را انتخاب می‌کنم و حتم دارم آینده اینجا از آن من خواهد بود چرا که تلاش زیادی در این مدت انجام دادم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار