۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳

لغو ناگهانی استخدام ۶۴۰۰ نفر از معلمان بدون هیچ دلیلی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنو،احسان ارکانی گفت: سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش، برای ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین با طی مراحل اداری و گزینش، حکم کار...

لغو ناگهانی استخدام ۶۴۰۰ نفر از معلمان بدون هیچ دلیلی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روزنو،احسان ارکانی گفت: سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش، برای ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین با طی مراحل اداری و گزینش، حکم کارگزینی صادر و برای آنها حقوق نیز واریز کرده است، اما به ناگهان با لغو استخدام آنها سرنوشت و زندگی این افراد با بلاتلکیفی مواجه شده است، بنابراین مسئولان چه پاسخی برای این افراد از جمله در نیشابور و فیروزه دارند؟

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: احداث بازار دام شهرستان میان جلگه علی رغم طی همه مراحل قانونی باز هم با کارشکنی در استان خراسان رضوی دچار توقف شده و زندگی یکصدهزار نفر در ۳۸۰ روستا در حال نابودی است، مردم و دامداران میان جلگه باید با این وضعیت چه کنند؟ لذا هر چه سریعتر به داد این مردم برسید.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور افزود: بخش محروم سرولایت زادگاه شهید سردار شوشتری مدتهاست که منتظر عنایت جنابعالی برای ارتقا به شهرستان است، شعار شما توجه به مناطق محروم و توسعه عدالت بود، لذا درخواست دارم مردم سرولایت را دریابید. این در حالی است که مبدأ زائران پیاده به سمت شهرستان های نیشابور و زبرخوان و به سمت مشهد الرضا است، بنابراین دستگاه های دولتی فقط به مشهد امکانات ندهند، بلکه زائران در مسیر نیشابور را نیز دریابند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

قلقلی

۲۴ شهریور ۱۴۰۲


کار عالی دیوان بطلان رابطه استخدامی ۶ هزار رانتی ک با رابطه و بدون آزمون بودن مشخص نیس این آقا نماینده مردمه یا خواص

نظرات بسته شده است