۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰

لزوم بررسی جدی اصلاح نحوه اجرای رتبه‌ بندی معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خانه ملت، با انتقاد از روند اجرای رتبه ‌بندی فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم و بجای آنکه شاهد تول...

لزوم بررسی جدی اصلاح نحوه اجرای رتبه‌ بندی معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خانه ملت، با انتقاد از روند اجرای رتبه ‌بندی فرهنگیان توسط وزارت آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه ما با اجرای غلط و هزینه‌ساز برخی تصمیمات صحیح و ارزشمند دولت مواجه هستیم و بجای آنکه شاهد تولید رضایتمندی باشیم، شاهد تلخ‌کامی برخی اقشار از تصمیماتی از جمله نظام رتبه‌بندی معلمان هستیم.

درخواست اصلاح نحوه اجرای رتبه‌بندی معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با اهتمام دولت و مجلس پس از سال‌ها به یکی از مطالبات جامعه زحمتکش فرهنگیان، پاسخ مثبت داده شد و طرح نظام رتبه‌بندی فرهنگیان در مجلس تصویب و اجرایی شد، اما متاسفانه همچنان شاهد گلایه‌ها و شکایات زیادی از سوی فرهنگیان عزیز هستیم.

لزوم بررسی جدی اصلاح نحوه اجرای رتبه‌ بندی معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

لزوم بررسی جدی اصلاح نحوه اجرای رتبه‌ بندی معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در مرحله نخست از رسیدگی به شکایات فرهنگیان به حدود نیمی از اعتراضات پاسخ داده شد و آنها قانع شدند، اما باز هم حدود نیمی از این افراد نسبت به نظام رتبه‌بندی گلایه و اعتراض دارند. متاسفانه فرهنگیان عزیز، نجیب و قانونمندمان را با اجبار به سمت برخی اقدامات ترغیب می‌کنند تا بتوانند از حقوق خود صیانت کنند و شرایط رتبه مورد نیاز را اثبات نمایند.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید هستیم، مجموعه وزارت آموزش و پرورش باید این مساله را به صورت جدی مورد بررسی نهایی قرار دهد و از هر گونه تضییع حقوق جامعه ارزشمند فرهنگی و معلمان زحمتکش جلوگیری نماید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط