۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶

لزوم تدوین لایحه اجرایی رتبه بندی معلمان توسط دولت تا پایان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی کریمی فیروزجائی با اشاره به تبدیل لایحه رتبه بندی معلمان به قانون، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با نگاه مثبت ایرادات وارده شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان را برطرف کرد. لزوم تدوین آیین ...

لزوم تدوین لایحه اجرایی رتبه بندی معلمان توسط دولت تا پایان ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، علی کریمی فیروزجائی با اشاره به تبدیل لایحه رتبه بندی معلمان به قانون، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی با نگاه مثبت ایرادات وارده شورای نگهبان به لایحه رتبه بندی معلمان را برطرف کرد.

لزوم تدوین آیین نامه اجرایی رتبه بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس یازدهم به رفع مشکلات فرهنگیان نگاه ویژه دارد، افزود: وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریع تر آیین نامه اجرایی این لایحه را برای تصویب در دولت آماده کند.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اهمیت اجرای این لایحه در حل مشکلات ساختاری آموزش و پرورش افزود: تصویب این لایحه گام مهمی در برون رفت دستگاه تعلیم و تربیت از مشکلات انباشته ساختاری محسوب می شود.

کریمی فیروزجایی اختصاص ۴۰هزار میلیارد تومان برای اجرای لایحه رتبه بندی معلمان را نتیجه همگرایی دولت و مجلس دانست و افزود: با نگاه مثبت دولت سیزدهم مشکلات اساسی آموزش و پرورش یکی پس از دیگری رفع خواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تأکید بر نقش موثر فرهنگیان در عرصه پیشرفت و آبادانی گفت: دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت رکن اساسی پیشرفت و تحول کشور به شمار می روند.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه هفتم توسعه جایگاه فرهنگیان در نظام برنامه ریزی کشور ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط