۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

قیمت پراید در بازار امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش اندیشه معاصر؛ قیمت پراید در بازار امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر اساس آن نوسانات بسیار جزئی در قیمت خودرو پراید در سطح بازار داشته ایم. تولید پراید در سال ۹۹ متوقف شد و به جز پراید وانت سایپا یا هما...

قیمت پراید در بازار امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

به گزارش اندیشه معاصر؛ قیمت پراید در بازار امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر اساس آن نوسانات بسیار جزئی در قیمت خودرو پراید در سطح بازار داشته ایم. تولید پراید در سال ۹۹ متوقف شد و به جز پراید وانت سایپا یا همان سایپا ۱۵۱ بقیه مدل‌های پراید دیگر تولید نمی‌شوند. با این حال این خودرو همچنان با قیمتی بیش از قیمت واقعی در بازار خرید و فروش می‌شود. قیمت پراید ۱۱۱ مدل سال ۹۹ در بازار به ۱۲۵ میلیون تومان می‌رسد. در ادامه قیمت پراید در بازار امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ را مورد بررسی قرار دادیم.

بازار خودرو ۱۴۰۰ با رشد قیمت استارت زد. اتفاقی که البته به گفته فعالان بازار جدید نیست و در سنوات گذشته نیز با ورود به سال جدید، به دلیل آنکه قیمت های خودرو به روز می شود شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو هستیم.



خودرو‌های سایپا نسبت به آخرین روز‌های سال قبل با افزایش قیمت فروخته می‌شوند. پراید ۱۱۱ طی این مدت حدود شیش میلیون تومان گران شده و به‌قیمت ۱۲۹ میلیون تومان فروخته می‌شود. پراید ۱۳۱ نیز در بازار ۱۱۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

از سوی دیگر در ماه های پایانی سال گذشته با افزایش قیمت خودرو در بازار متولیان به منظور کنترل قیمت خودرو در این دوره به خودروسازان مجوز افزایش قیمت ندادند، این اقدام به منظور کنترل بازار صورت گرفت، اما خودروسازان نیز در مقابل سیاست کاهش عرضه در بازار را پیش گرفتند که این امر موجب شد تا روند صعودی قیمت خودرو ادامه داشته باشد. حال با توجه به اینکه مجوز افزایش قیمت برای سال جاری برای خودروسازان صادر شده باید دید آیا خودروسازان از سیاست قطره چکانی عرضه در بازار دست خواهند کشید یا همچنان بازار تشنه خواهد ماند.

قیمت انواع پراید امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۰

خودروقیمت بازار (تومان)
سایپا ۱۱۱ ۱۲۹,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۳۱ ۱۱۳,۰۰۰,۰۰۰
سایپا ۱۵۱ ۱۱۱,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۱ ۱۲۶,۰۰۰,۰۰۰
تیبا ۲۱۳۶,۰۰۰,۰۰۰

مطالب مرتبط

آخرین اخبار