۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

قیمت و جزئیات فروش فوری خودرو روسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرکت سروش دیزل مبنا به عنوان نماینده رسمی یواز (UAZ) روسیه در ایران و مونتاژکننده محصولات آن، شرایط فروش پاتریوت و پیکاپ را اعلام کرده است. در این طرح فروش خودروها به صورت نقدی و با تحویل فوری (سه...

قیمت و جزئیات فروش فوری خودرو روسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شرکت سروش دیزل مبنا به عنوان نماینده رسمی یواز (UAZ) روسیه در ایران و مونتاژکننده محصولات آن، شرایط فروش پاتریوت و پیکاپ را اعلام کرده است.

در این طرح فروش خودروها به صورت نقدی و با تحویل فوری (سه روز الی هفت روز) به دست مشتریان می رسند. یواز پاتریوت و پیکاپ با مدل ۱۴۰۰ در کارخانه سروش دیزل مونتاژ می شوند و مشتریان می توانند از میان طیف رنگ های تولیدی، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

 

در این طرح فروش قیمت یواز پیکاپ دنده ای ۸۵۰ میلیون تومان و قیمت یواز پاتریوت دنده ای ۸۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که بهای اعلام شده برای این دو محصول با احتساب هزینه شماره گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و… است. همچنین در صورت نیاز خریداران این خودروها، امکان سفارش قفل دیفرانسیل الکتریکی محور عقب هم فراهم بوده و مشتریان می توانند در هنگام ثبت نام با پرداخت هزینه ۳۵ میلیون تومانی این آپشن را در خودروی خود داشته باشند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار