۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹

قیمت هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران بوده و به دلیل بارگاه مطهر رضوی مقصد سفر بسیاری است که زائران و مسافران است. خوشبختانه مشهد یک شهر مجهز و مدرن بوده و دارای بهترین اقامت...

اتاق 2 تخته هانی مون هتل الماس 2 مشهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،مشهد یکی از بزرگ‌ترین شهرهای ایران بوده و به دلیل بارگاه مطهر رضوی مقصد سفر بسیاری است که زائران و مسافران است. خوشبختانه مشهد یک شهر مجهز و مدرن بوده و دارای بهترین اقامتگاه‌ها برای توریست‌ها و زائران حرم مطهر رضوی است. بخصوص در اطراف حرم امام هشتم، هتل های بزرگ و زیبایی ساخته شده که دارای بهترین امکانات روز دنیا هستند.

اکثر هتل های مشهد اطراف حرم قرار دارند و امکانات مطلوبی به مسافران ارائه می‌دهند. این هتل ها تا به حال توانسته‌اند رضایت بیشتر مسافران را به دست آورند. فقط یک موضوع می‌ماند آن هم بحث قیمت هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم است. اگر دوست دارید از این موضوع مطلع شوید ادامه این مطلب را بخوانید.

هتل الماس ۲ مشهد

اتاق 2 تخته هانی مون هتل الماس 2 مشهد

یکی از هتل های لوکس مشهد هتل الماس ۲ است. این هتل در خیابان امام رضا قرار گرفته و جزو هتل های پنج ستاره مشهد محسوب می‌گردد. هتلی که معماری جذاب و حیرت‌انگیزی داشته و شاید از دور هم قابل تشخیص باشد. هتل الماس ۲ مشهد دقیقاً یک کیلومتری حرم مطهر امام هشتم قرار گرفته است. از طرفی این هتل دسترسی ساده‌ای به مراکز خرید اطراف حرم داشته و شما بدون صرف هیچ هزینه‌ای برای حمل و نقل می‌توانید اجناس مورد نظر خود را خریداری کنید. در کل هتل الماس دو مشهد دارای ۲۵ طبقه بوده و ۲۱۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد.

هتلی که با سبک‌های متفاوتی ساخته شده که نظیر آن‌ها سبک ایران باستان، آفریقایی، روسی، صفوی، عربی و تایلندی است. چیزی که بیشتر از همه شما را به خود جذب می‌کند رستوران روف گاردن با ویو شهر است. این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوش عطر را به شما ارائه می‌دهد که از خوردن آن لذت خواهید برد. از طرفی هتل الماس ۲ مشهد دارای رستوران گردان در طبقه بیست و یکم، یک کافی شاپ در طبقه اول، رستوران اصلی هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر و کافی شاپی دیگر هم هست که برای گذراندن وقت عالی به نظر می‌رسد.

از امکانات ویژه هتل الماس ۲ مشهد هم می‌توان به نانوایی، بانک، آتلیه عکاسی، آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه خودپرداز، پارکینگ بزرگ و جادار با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، اتاق برای سیگاری‌ها، سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر کودکان، ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر و سالن چند منظوره اشاره نمود. باید بدانید قیمت هتل الماس ۲ مشهد برای یک شب اقامت از شبی ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

هتل ارغوان مشهد

اتاق 2 تخته با تم قرمز هتل ارغوان مشهد

برای رزرو هتل در مشهد یکی از بهترین گزینه‌ها هتل ارغوان است. این هتل در بلوار وحدت قرار گرفته و فاصله اندکی تا حرم مطهر رضوی دارد. هتلی که به دور از هیاهو قرار گرفته و می‌تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم آورد. هتل پنج ستاره ارغوان مشهد در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده و در کل دارای ۱۰۷ واحد اقامتی است. از جمله واحدهای اقامتی هتل ارغوان مشهد می‌توان به اتاق یک تخته استاندارد، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته دبل، اتاق دوتخته دبل لوکس، اتاق یک خوابه برای سه نفر و سوئیت برای پنج نفر اشاره نمود.

امکانات هتل ارغوان مشهد نیز بسیار راضی‌کننده است که نظیر آنها پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و خدمات خوبی مانند خشکشویی، لاندری، تبدیل ارز، خدمات تور، خدمات بیدار باش، خدمات تهیه بلیط، پرینتر، دستگاه واکس کفش و امکانات عمومی این هتل شامل روزنامه، لابی، رستوران روف گاردن، کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر، سالن جلسات و… است. برای یک شب اقامت در هتل ارغوان مشهد باید ۸۰۰،۰۰۰ تومان پرداخت نمایید. این مبلغ برای اتاق یک تخته استاندارد است و شروع قیمت‌های هتل ارغوان مشهد!

هتل ضیافت الزهرا مشهد

اگر دوست دارید در یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا اقامت داشته باشید می‌توانید هتل ضیافت الزهرا مشهد را رزرو کنید. این هتل ۵ ستاره در خیابان نواب صفوی قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۴۰۰ بازمی‌گردد. هتلی که کاملاً نوساز بوده و تجهیزات و امکاناتش بسیار مدرن و به‌روز است. هتل ضیافت الزهرا مشهد در کل دارای ۱۴۵ باب اتاق و سوئیت بوده که بسیار زیبا و شیک هستند.

از جمله واحدهای اقامتی هتل ضیافت الزهرا مشهد می‌توان به اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته دبل لوکس، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته لوکس، سوئیت یک خوابه سلام برای دو نفر و سوئیت دو نفره دو خوابه سلام برای ۴ نفر اشاره نمود. همچنین هتل ضیافت الزهرا دارای یک رستوران در طبقه اول و کافی شاپی به صورت روف گاردن است.

امکانات و خدمات هتل ضیافت الزهرا نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد که نظیر آنها اتاق بازی، حمام ترکی، استخر، سونا بخار، جکوزی، ماساژ، فوتبال دستی، فضای سبز، آلاچیق در محوطه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، لاندری، خدمات اتو، خدمات بیدار باش، اتاق چمدان و تبدیل ارز است. برای یک شب اقامت در هتل ضیافت الزهرا مشهد باید ۱،۸۹۴،۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

هتل درویشی مشهد

سوئیت 2 تخته هتل درویشی مشهد

یکی از معروف‌ترین هتل های مشهد، هتل درویشی است. هتلی لوکس که در خیابان امام رضا قرار گرفته و دورنمای بسیار جذابی دارد. البته که وقتی وارد هتل درویشی می‌شوید بسیار حیرت‌زده خواهید شد. این هتل دارای یک لابی بسیار باشکوه و امکانات و تجهیزات به‌روز است. هتل درویشی مشهد دقیقاً در سال ۱۳۸۶ بنا گردیده و در کل ۲۰ طبقه دارد. هتلی که فقط ۸۰۰ مترمربع از مساحت آن به فضای سبز سرپوشیده و غیر سرپوشیده اختصاص داده شده است!

در این فضا می‌توانید انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را سفارش دهید و میل کنید. در واقع هتل درویشی مشهد دارای چندین سالن پذیرایی از میهمان است که نظیر آنها سالن صبحانه خوری با ظرفیت ۲۵۰ نفر، رستوران روف گاردن در طبقه دوم با ظرفیت ۷۰ نفر، رستوران فیروزه با ظرفیت ۶۰ نفر، رستوران آتریوم با ظرفیت ۳۰۰ نفر، لمکده با ظرفیت ۸۰ نفر و کافی شاپ اصلی هتل در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر است که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد.

واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد نیز بسیار متنوع و زیبا بوده و چشم‌اندازی وصف‌ناپذیر به حرم مطهر رضوی دارد. از جمله واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد باید به اتاق یک تخته فصل، اتاق دو تخته فصل، اتاق دو تخته تویین فصل اکونومی، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، سوئیت دو نفره فصل، اتاق چهار تخته، اتاق کویین، اتاق امپریال، سوئیت امپریال برای دو نفر، اتاق آینده، پنت هاوس فصل، اتاق دوبلکس، دوبلکس ملل، دوبلکس ایران اسلام و… اشاره نمود.

امکانات هتل درویشی هم مثال‌زدنی است که نظیر آنها فروشگاه و غرفه، پارکینگ، روزنامه، نمازخانه، فروشگاه صنایع دستی، آرایشگاه مردانه و زنانه، آتلیه عکاسی، اتاق عقد، سالن چند منظوره، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن همایش، سالن بدنسازی، استخر، حمام ترکی، بیلیارد، زمین بازی، ماساژ، اتاق برای سیگاری‌ها، اتاق برای معلولین، سالن مانیکور و پدیکور، جکوزی، سونا بخار، حوضچه آب سرد، سونا خشک، اسپا، کافی نت، گیم نت و اینترنت رایگان است. برای یک شب اقامت در هتل درویشی باید شبی ۱،۹۸۵،۰۰۰ تومان پرداخت کنید.

 

برای مشاهده قیمت هتل های مشهد می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. در این وبسایت قیمت هتل در مشهد را خواهید دید و قادر خواهید بود تصاویر هتل های مشهد را با آدرس دقیق آنها مشاهده نمایید. همچنین از روی نقشه هتل مورد نظر خود و موقعیت مکانی آن را مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط