۲۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴

قیمت هتل های گردشکری پاریس اندکی کاهش یافته است!

به گفته دفتر گردشگری پایتخت فرانسه، قیمت هتل ها از ابتدای سال 13 درصد و از اکتبر گذشته حتی 40 درصد کاهش یافته است

قیمت هتل های گردشکری پاریس اندکی کاهش یافته است!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،به گفته دفتر گردشگری پایتخت فرانسه، قیمت هتل ها از ابتدای سال ۱۳ درصد و از اکتبر گذشته حتی ۴۰ درصد کاهش یافته استبرای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

لغو مرموز و آپارتمان های خصوصی

اخیراً مراکز رزرواسیون قیمت های خود را کاهش داده اند، اما در کمال تعجب اتاق های هتل هنوز به طور کامل رزرو نشده اند و کنسلی ها در حال افزایش است. در ابتدا، تصور می شد که این به دلیل بازدیدکنندگان غیر اروپایی است که برای اهداف ویزا نیاز به ارائه رزرو هتل داشتند و متعاقباً پس از تایید ویزای آنها لغو شد. با این حال، دلیل اصلی این روند احتمالاً به دلیل بسیاری از بازدیدکنندگان المپیک است که به دنبال اقامتگاه های خصوصی به عنوان جایگزینی برای هتل های گران قیمت هستند و آنها در حال یافتن آنها هستند.محبوبیت پلتفرم‌های اجاره‌ای مانند Airbnb همچنان در حال افزایش است، عمدتاً برای آپارتمان‌های دو و سه اتاقه که فضای بیشتری نسبت به اتاق‌های معمولی هتل ارائه می‌دهند. با این حال، بهترین معاملات اغلب قبلا انجام شده است.طبق داده های Airbnb، میانگین قیمت یک آپارتمان پاریسی ۶۱۹ یورو در روز است، که به این معنی است که هزینه آن برای ده روز المپیک حدود ۱۰۰۰۰ یورو خواهد بود.

قیمت هتل های گردشکری پاریس اندکی کاهش یافته است!

در غرب شیک پاریس، بهترین معاملات به سرعت به بیش از ۱۰۰۰ یورو در روز اضافه می شود. در ورسای، که در ۲۰ کیلومتری برج ایفل قرار دارد، مالکان مایلند در کنار آشنایان خود بمانند تا آپارتمان های خود را اجاره کنند و در طول دو هفته المپیک پول بیشتری به دست آورند. این بدان معناست که بسیاری از ساختمان‌های پاریس تا پایان جولای مهمان Airbnb نخواهند داشت.گزینه‌های اقامتی ارزان‌تر هنوز در شهرهای استانی مانند Reims، Lille یا Chartres در دسترس هستند. اگرچه این شهرها بر روی نقشه از پاریس دور هستند، اما یک اتصال TGV دارند که کمتر از یک ساعت تا مرکز المپیک فاصله دارد. یافتن معامله‌ها سخت‌تر می‌شود، اما هنوز وجود دارند. به عنوان مثال، یک صومعه سابق تبدیل به خانه سالمندان در Saint-Maur-des-Fossés، در حومه پاریس، اخیرا اتاق هایی با قیمت ۲۵۰ یورو ارائه کرده است.با ۱۰۰ روز مانده به بازی های المپیک، اقامت در پاریس اندکی مقرون به صرفه تر می شود، اما هنوز هم ارزان نیست. هر کسی که امیدوار به کاهش بیشترقیمت است باید در نظر داشته باشد که سفر با قطار یا هوایی می تواند باشد

بازگشت قوی ناشی از بازگشت گردشگران طولانی مدت

صنعت هتلداری فرانسه، متشکل از ۱۶۸۵۰ موسسه و ۶۵۲۰۰۰ اتاق (۲۶.۹ درصد از ظرفیت اقامت تجاری در فرانسه را تشکیل می دهد)، در سال ۲۰۲۳ سال موفقی را پشت سر گذاشت. این بخش با افزایش ۱۰ درصدی گردش مالی نسبت به سال ۲۰۲۲، بهبودی دلگرم کننده را تجربه کرد. این رشد عمدتاً ناشی از بازگشت گردشگران بین المللی، به ویژه از ایالات متحده و آسیا است که شروع به بازگشت به فرانسه کرده اند.همه گروه های هتل از این روند مثبت بهره مند شدند. هتل های اکونومی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند، در حالی که بخش لوکس بیشترین افزایش اشغال را به ثبت رساند.

 

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط