۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳

قیمت طلا و سکه امروز ۳ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت طلا امروز براساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار به دست آمد و قیمت سکه امروز برخلاف هفته گذشته با افزایش کمی روبرو بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳ هزار تومان هزار تومان و قیمت...

قیمت طلا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت طلا امروز براساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار به دست آمد و قیمت سکه امروز برخلاف هفته گذشته با افزایش کمی روبرو بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۳ هزار تومان هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰ هزارتومان است. قیمت طلا امروز دوشنبه ۳ خرداد ماه بر اساس آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در جدول های زیر آورده شده است. در انتها پیش بینی کارشناسان از روند تغییرات طلا امروز را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

جدول قیمت سکه امروز ۳ خرداد ۱۴۰۰

 

جدول قیمت سکه ۳ خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۸۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۸۰۰   هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳  میلیون و ۸۰۰  هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار

 


 

جدول قیمت طلا امروز دوشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۰

 

قیمت سکه امروز ۳ خرداد

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۲۳هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۳۶۵  هزار

مثقال طلا

۴  میلیون و ۴۳۵ هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۸۱

 

 


 

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون تومان است.

 

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلا

 

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۲۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۶۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 

گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

 

قیمت سکه

 


تغییرات قیمت طلا در سه روز گذشته

 

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۴۲ درصدی، از ۱,۰۱۹,۳۰۰ (یک میلیون و نوزده هزار و سیصد ) تومان به ۱,۰۲۳,۷۰۰ (یک میلیون و بیست و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱,۰۲۳,۷۰۰ ۴,۴۰۰ ۰.۴۲ ۱۱:۴۲
۱,۰۱۹,۳۰۰ ۲۲,۷۰۰ ۲.۲۲ ۲ روز پیش
۹۹۶,۶۰۰ -۳۵,۳۹۹ -۳.۵۶ ۳ روز پیش

 


 

تغییرات قیمت سکه امامی در سه روز گذشته

 

قیمت سکه امامی به ۱۰,۰۹۰,۰۰۰ (ده میلیون و نود هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱ درصدی داشته است.

 

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۰,۰۹۰,۰۰۰ -۱۰,۰۰۰ -۰.۱ ۱۱:۴۲
۱۰,۱۰۰,۰۰۰ ۹۵,۰۰۰ ۰.۹۴ ۲ روز پیش
۱۰,۰۰۵,۰۰۰ -۳۰۰,۰۰۰ ۳ روز پیش

 


 

پیش بینی قیمت طلا امروز ۳ خرداد ۱۴۰۰

 

قیمت طلا امروز

 

انس جهانی طلا در بازار امروز با کمی افزایش به ۱۸۸۱ دلار رسید. نرخ طلای ۱۸ عیار به قیمت یک میلیون و ۱۷ هزار تومان ثبت شد. با توجه به ثبات نرخ ارز در بازار امروز، قبمت طلا و سکه در جریان امروز با نوسانات زیادی همراه نبود.

 

ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلا در گفتگو با تجارت‌نیوز به افزایش ۱۴ الی ۱۵ دلاری انس جهانی طلا در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش انس جهانی طلا در چند روز گذشته، انتظار می‌رفت بازار داخلی دچار تغییر شود.

 

او ادامه داد: به دلیل نگاه مثبت به بازار ارز و مدیریت آن، تغییری در بازار ارز شکل نگرفت.

 

قیمت سکه امروز

 

محمدولی درباره شرایط موجود در بازار اینطور توضیح داد که التهاب در بازار طلا کاهش پیدا کرده است و همین موضوع موجب شد تغییرات در انس جهانی طلا تاثیری در بازار داخلی طلا نداشته باشد.

 

رئیس اتحادیه طلا معتقد است اگر روند کنترلی و نگاه مثبت در بازار ارز ادامه داشته باشد، روند ثبات نسبی در بازار داخلی طلا ادامه‌دار است. همچنین اگر ثبات در بازار شکل بگیرد، موجب افزایش نسبی در تقاضا می‌شود که همین مساله رونق بهتر در بازار طلا را شکل می‌دهد.

 

درباره آینده بازار طلا ابراهیم محمدولی عقیده دارد هرچند نوسان در قیمت طلا امری کاملا طبیعی است اما اگر اتفاق خاصی در بازار ارز و طلا رخ ندهد و فاکتورهای موثر موجود همچون کنترل و مدیریت نرخ ارز ادامه داشته باشد، روند ثبات نسبی در کنار برخی از نوسانات در بازار طلا ادامه دارد.

 

پیش بینی قیمت طلا امروز

 

انس جهانی طلا با رقم ۱۸۸۱ دلار ثبت شد. طلای ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۷ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۹ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید به قیمت ۱۰ میلیون تومان اعلام شد.

 

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در سایت اتحادیه طلا ثبت شد.

پیش‌ بینی قیمت طلا در هفته اول خرداد ۱۴۰۰

 

با ثبات نسبی قیمت دلار، قیمت طلا و سکه هم در هفته گذشته ثبات نسبی داشت و دامنه تغییر قیمت‌ها چندان نیست.

 

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز گفت: قیمت سکه در یک ماه گذشته به ثبات نسبی رسیده است و در یک ماه اخیر بین ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نوسان داشته است. همچنین قیمت طلا هم در محدوده ۹۳۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰ هزار تومان به ثبات رسیده است.

 

نادر بذرافشان معتقد است قیمت واقعی سکه همان محدوده ۹ میلیون و ۵۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۵۰۰ تومان است که ممکن است با پایان مذاکرات وین قیمت‌ها تا پنج درصد نوسان داشته باشد.

 

قیمت طلا و سکه امروز ۱ خرداد ۱۴۰۰ + جدول

 

او همچنین درباره پیش‌بینی بازار طلا در هفته آینده هم توضیح داد: خرید طلا و سکه به شدت کاهش داشته است و  پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا و سکه در هفته اول تغییر نداشته باشد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار