۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ بر اساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار مشخص شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۷...

قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰+ جدول

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ بر اساس آخرین نرخ خرید و فروش طلا در بازار مشخص شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۲۷۰  هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

 

همچنین قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۸۸۰ دلار و ۵۴ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۱۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

قیمت طلا امروز

کاهش قیمت در تمام مسکوکات مشهود است. به طوری که ۱۶۰ هزار تومان نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، نیم سکه ۲۰ هزار تومان کاهش قیمت را تجربه کرده اند.

 

جدول قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نام محصول نرخ(تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۱.۲۷۰.۰۰۰
سکه تمام طرح قدیم ۱۰.۹۰۰.۰۰۰
نیم سکه بهار آزادی ۵.۸۸۰.۰۰۰
ربع سکه بهار آزادی ۳.۶۵۰.۰۰۰
سکه گرمی ۲.۲۰۰.۰۰۰
اونس جهانی   یک هزار و ۸۱۴ دلار و ۶۲ سنت
طلای ۱۸ عیار    ۱.۱۰۶.۹۲۵

قیمت طلا 11 مرداد

جدول قیمت لحظه ای طلا ۱۱ مرداد

 

تغییر قیمت لحظه نوع
(-۰.۰۳%) -۸۰ ۲۵۵,۷۴۰ دلار
(۰.۰۳%) ۹۰ ۲۹۵,۳۱۰ یورو
(-۰.۰۴%) -۱۵۰ ۳۵۸,۷۱۰ پوند
(-۰.۰۱%) -۱۰ ۶۹,۶۴۰ درهم امارات
(-۰.۰۴%) -۴۰,۰۰۰ ۱۰۸,۴۸۰,۰۰۰ سکه بهار آزادی
(-۰.۰۲%) -۲۰,۰۰۰ ۱۱۲,۵۴۰,۰۰۰ سکه طرح جدید
(۰.۳۴%) ۲۰۰,۰۰۰ ۵۸,۷۰۰,۰۰۰ نیم سکه
(۰.۲۷%) ۱۰۰,۰۰۰ ۳۷,۶۰۰,۰۰۰ ربع سکه
(۰.۱۳%) ۳۰,۰۰۰ ۲۳,۵۳۰,۰۰۰ سکه گرمی
(۰.۰۵%) ۵,۰۰۰ ۱۰,۹۵۷,۰۰۰ گرم طلای ۱۸
(۰.۰۴%) ۶,۰۰۰ ۱۴,۶۰۹,۰۰۰ گرم طلای ۲۴
(۰.۰۶%) ۳۰,۰۰۰ ۴۷,۴۹۰,۰۰۰ مثقال طلا
(-۰.۰۱%) -۱۹ ۱,۸۰۷.۹ انس طلادلار
(-۰.۱۳%) -۱۴۰ ۱,۰۵۲.۸ پلاتیندلار

قیمت طلا

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

در حالی که ارزش دلار در ارقام بالا تثبیت شده و سرمایه گذاران محتاط در انتظار آمارهای اشتغال آمریکا در ماه جولای هستند که اواخر این هفته منتشر خواهد شد، قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۱۸۱۰ دلار و ۵۴ سنت رسید. روز جمعه و پس از آنکه ارزش دلار ترمیم شد و از پایین ترین رقم یک ماه اخیر فاصله گرفت، قیمت ها از بالاترین رقم ۲ هفته اخیر عقب نشینی کرد. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر با ۰.۲۱ درصد کاهش به ۱۸۱۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

اما در هفته گذشته ارزش دلار مجموعا ۰.۸ درصد تضعیف شد که بدترین عملکرد هفتگی در طی بیش از دو ماه گذشته بود. تضعیف دلار موجب ارزان تر شدن طلا برای خریدارانی می شود که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند.

استفن اینز تحلیلگر موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: «بازار طلا نگران آمارهای قوی بازار کار آمریکاست که می تواند سبب تقویت ارزش دلار شود.»
آمارهای بازار کار آمریکا سرنخ های بیشتری در مورد زمان تغییر احتمالی سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا به سرمایه گذاران خواهد داد.

اقتصاددانان شرکت کننده در نظرسنجی رویترز پیش بینی کرده اند که بخش غیرکشاورزی آمریکا در ماه جولای ۹۲۶ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده باشد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار