۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴

قیمت سکه ریخت/ پیش‌بینی جدید از قیمت سکه در روزهای آینده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه امامی دیروز در بازار تهران یک کانال عقب رفت و کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد. بر همین اساس، هر قطعه سکه امانی امروز در بازار تهران با کاهش ۳.۵ درصدق، وا...

جدیدترین قیمت طلا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرآنلاین، قیمت سکه امامی دیروز در بازار تهران یک کانال عقب رفت و کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد.

بر همین اساس، هر قطعه سکه امانی امروز در بازار تهران با کاهش ۳.۵ درصدق، وارد کانال ۳۱ میلیون تومان شد و در قیمت ۳۱ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت سکه بهار آزادی ۴۹۴ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۰۰ تومان، ربع‌سکه ۳۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۱۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۲۸ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان، نیم‌سکه ۱۸ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان، ربع‌سکه ۱۱ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان قیمت دارد.

بنا به این گزارش، محمد کشتی‌آرای رییس اسبق اتحادیه طلا و جواهر درباره شرایط کنونی بازار سکه، با بیان اینکه با کاهش دادوستدها در روزهای اخیر، عرضه و تقاضا نیز در بازار به تعادل رسیده است، گفته؛ حباب سکه از ۷میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هفته قبل کاهش یافته و به ۶ میلیون تومان در روز جاری رسیده است.

کشتی‌آرای ابلاغ دستورالعمل ثبت معاملات سکه، طلای آب‌شده و مصنوعات در سامانه تجارت را موجب خروج سوداگری از بازار طلا و سکه دانسته و به تسنیم عنوان کرده است: هیجانات کاذب از بازار خارج شده است و هم‌اکنون ثبات خوبی در بازار حاکم است چراکه خریدار و فروشنده واقعی در بازار حضور دارند.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار