۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱

قیمت خودرو فیلتر شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای به سایت‌های فروش خودرو اعلام کرد در فروش نقدی خودرو چارچوب‌های لازم را رعایت کنند. در متن این نامه آمده است: با عنایت به نوس...

خودرو -فروش اقساطی خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه‌ای به سایت‌های فروش خودرو اعلام کرد در فروش نقدی خودرو چارچوب‌های لازم را رعایت کنند.

در متن این نامه آمده است: با عنایت به نوسانات به وجود آمده در بازار خودرو و افزایش قیمت حاشیه بازار نسبت به درب کارخانه و اقدامات برخی افراد سودجو، در قیمت‌سازی با هدف ایجاد بازار‌های کاذب در خرید و فروش خودرو و بهره‌برداری سو از التهاب ایجاد شده و با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران مبنی بر بارگذاری و درج روزانه قیمت متعارف بازار خودرو‌های صفر کیلومتر معامله شده تولید داخل در سایت اتحادیه مذکور به نشانی www.uead.ir مقتضی است تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، ترتیبی اتخاذ نمائید اعلام و درج قیمت فروش نقدی خودرو‌های صفرکیلومتر تولید داخل از سقف آخرین قیمت بارگذاری شده در سایت اتحادیه صنف دارندگان نمایشگاه و فروشندگان اتومبیل تهران تجاوز ننماید.

در ضمن آگهی‌های فروش سایر خودرو‌ها اعم از کارکرده و صفر کیلومتر که قیمت آن‌ها در سایت اتحادیه بارگذاری نشده به صورت توافقی و بدون نمایش قیمت منتشر شود.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار