۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۳ اسفند؛ نوسان بیت‌کوین در کانال ۳۸ هزار دلاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در ساعات نخست معاملات امروز،  بازار رمزارزها مجددا روند ریزشی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۶.۱ درصد افزایش یافته و به ۶۶.۸۱ می...

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۳ اسفند؛ نوسان بیت‌کوین در کانال ۳۸ هزار دلاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در ساعات نخست معاملات امروز،  بازار رمزارزها مجددا روند ریزشی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۶.۱ درصد افزایش یافته و به ۶۶.۸۱ میلیارد دلار رسیده است.

بیت‌کوین به قیمت ۳۸ هزار و ۵۳۵ دلار و اتریوم به قیمت ۲ هزار و ۵۷۰ دلار معامله می‌شوند. رمزارزهایی مانند دوج‌کوین، ریپل و شیبا اینو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۳۱.۰۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۶۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۰۸.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۰.۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۲۳ اسفند را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۳۸,۵۳۵ ۱,۰۱۶,۳۴۹,۹۶۵
اتریوم ۲,۵۷۰ ۶۷,۷۸۶,۴۵۹
تتر ۱ ۲۶,۳۹۵
بایننس کوین ۳۶۸ ۹,۷۰۸,۲۹۸
ای یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۲۶,۳۹۳
ریپل ۰.۷۶ ۲۰,۲۹۳

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار