۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۸ خرداد/ بیت کوین ۳۰ هزار و ۴۹۸ دلار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، بازار رمزارز‌ها تا حدودی روند صعودی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۱.۲۴ ...

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۸ خرداد/ بیت کوین ۳۰ هزار و ۴۹۸ دلار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه، بازار رمزارز‌ها تا حدودی روند صعودی در پیش گرفته و اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها در حال حاضر ۱.۲۴ تریلیون دلار است که ۱.۸۱ درصد رشد را نسبت به دیروز نشان می‌دهد.

بیت‌کوین با رشد حدود ۳ درصد به کانال ۳۰ هزار دلار و اتریوم با افزایش بیش از ۲ درصد به قیمت هزار و ۸۰۴ دلار معامله می‌شوند. سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، بایننس کوین، ریپل و کاردانو نیز شاهد رشد قیمت بودند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۸۱.۷۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۶۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۱۹.۱۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۸۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲.۳۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۵.۵۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۳۰,۴۹۸ ۹۷۲,۳۷۳,۱۷۶
اتریوم ۱,۸۰۴ ۵۷,۵۴۵,۳۹۴
تتر ۰.۹۹ ۳۱,۹۲۴
یو اس دی کوین ۰.۹۹ ۳۱,۹۴۴
بایننس کوین ۲۸۸ ۹,۲۰۷,۹۵۳
کاردانو ۰.۶۳ ۲۰,۴۰۶
ریپل ۰.۳۹ ۱۲,۷۳۲

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار