۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۱

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۱ اردیبهشت/ بیت کوین در یک قدمی کانال ۳۷ هزار دلاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در ساعات نخست معاملات امروز، روند نزولی کوین‌های مشهور ادامه دارد. بیت کوین و اتریوم روند کاهشی را در پیش گرفته و سایر رمزارزهای مشهور مانند کاردانو، دوج‌کوین، شیبا اینو و ریپل نیز شاهد اُفت قیمت ...

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۱ اردیبهشت/ بیت کوین در یک قدمی کانال ۳۷ هزار دلاری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، در ساعات نخست معاملات امروز، روند نزولی کوین‌های مشهور ادامه دارد. بیت کوین و اتریوم روند کاهشی را در پیش گرفته و سایر رمزارزهای مشهور مانند کاردانو، دوج‌کوین، شیبا اینو و ریپل نیز شاهد اُفت قیمت هستند.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲۴.۸۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۳۶.۳۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۵۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳.۱۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۶۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در ۱۱ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین ۳۸,۰۹۳ ۱,۱۰۰,۳۸۲,۵۷۴
اتریوم ۲,۷۸۵ ۸۰,۴۶۴,۲۱۹
تتر ۱ ۲۸,۸۹۴
بایننس کوین ۳۸۳ ۱۱,۰۷۴,۰۶۴
ای یو اس دی کوین ۱ ۲۸,۸۵۶
سولانا ۸۹ ۲,۵۹۲,۶۰۳
ریپل ۰.۵۹ ۱۷,۱۱۷

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار