۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸

قیمت آپارتمان در یکی از گران قیمت‌ترین مناطق شهر تهران | جدیدترین قیمت آپارتمان ۹۰ متری در شهرک غرب در فروردین ۱۴۰۳

شهرک غرب محله‌ای نسبتا مدرن است که از شمال به سعادت آباد، از جنوب به بزرگراه همت و کوی گیشا، از غرب به رود فرحزاد و بوستان نهج البلاغه و از شرق به بزرگراه چمران منتهی می‌شود. ‌شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، برخورداری از خیابان‌های پهن و ا...

قیمت آپارتمان در یکی از گران قیمت‌ترین مناطق شهر تهران | جدیدترین قیمت آپارتمان ۹۰ متری در شهرک غرب در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،شهرک غرب محله‌ای نسبتا مدرن است که از شمال به سعادت آباد، از جنوب به بزرگراه همت و کوی گیشا، از غرب به رود فرحزاد و بوستان نهج البلاغه و از شرق به بزرگراه چمران منتهی می‌شود. ‌شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، برخورداری از خیابان‌های پهن و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب و هوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی مناسب و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه به یکی از گران قیمت‌ترین مناطق شهر تهران است.

قیمت آپارتمان ۹۰ متری دو خواب در شهرک غرب

به یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب در شهرک غرب با قیمت ۱۸ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان که ساخت ۱۴۰۰ است در طبقه دوم یک ساختمان ۱۱ طبقه قرار دارد. امکانات این آپارتمان آسانسور، پارکینگ، انباری، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، سالن اجتماعات و لابی ۲۴ ساعته را شامل می‌شود.

آپارتمان ۹۰ متری فول امکانات

در شهرک غرب یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب و فول امکانات ۱۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان ۹ طبقه قرار گرفته و ساخت ۱۴۰۱ است. آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن ورزش، سالن اجتماعات، سرایدار مقیم و دسترسی خوب از جمله امکانات و مزایای این ساختمان به شمار می‌رود.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در شهرک غرب

در شهرک غرب قیمت یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب که ساخت ۱۳۸۶ بوده و به تازگی بازسازی شده ۱۴ میلیارد تومان است. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه و در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه قرار دارد. واحد ذکر شده از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری، دو بالکن و سرایداری ۲۴ ساعت برخوردار است.

آپارتمان ۹۰ متری نوساز

قیمت یک واحد نوساز و کلید نخورده ۹۰ متری در شهرک غرب ۱۷ میلیارد تومان است. این آپارتمان در سال ۱۴۰۲ ساخته شده و دو اتاق خواب دارد. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان ۱۱ طبقه قرار گرفته و از دسترسی محلی عالی بهره‌مند است. از امکانات این ساختمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات و سالن ورزشی اشاره کرد.

قیمت آپارتمان در شهرک غرب

با ۱۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توان یک آپارتمان ۹۰ متری دو خواب در شهرک غرب را خریداری کرد. این آپارتمان ساخت ۳۸۵ بوده به طور کامل بازسازی شده است.‌ این آپارتمان خوش نقشه و نورگیر‌ از آسانسور پارکینگ و انباری استفاده می‌کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط