۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸

قیمت آپارتمان‌های نقلی در پایتخت امروز شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، یکی از مقاصد اصلی خرید‌های سرمایه‌ای در بازار مسکن از نیمه دوم دهه ۹۰ تاکنون، محدوده متراژی نقلی‌ها در بازار مسکن بوده است. به گزارش دنیای‌اقتصاد، دو ویژگی مهم آپارتمان‌های ریزمترا...

محاسبه اقساط وام مسکن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از ایسنا، یکی از مقاصد اصلی خرید‌های سرمایه‌ای در بازار مسکن از نیمه دوم دهه ۹۰ تاکنون، محدوده متراژی نقلی‌ها در بازار مسکن بوده است.

به گزارش دنیای‌اقتصاد، دو ویژگی مهم آپارتمان‌های ریزمتراژ و به اصطلاح نقلی که موجب می‌شود تقاضای سرمایه‌ای به خرید آن‌ها تمایل داشته باشد، یکی ناظر بر حدود قیمتی آن‌ها و دیگری مربوط به میزان تقاضای موثر خرید این واحد‌ها است. آپارتمان‌های نقلی این امکان را به متقاضیان خرید سرمایه‌ای ملک می‌دهد که با حداقل نقدینگی ممکن برای ورود به بازار ملک مهیا شوند.

ویژگی دوم این واحد‌ها نیز نقدشوندگی بالای آنهاست که موجب می‌شود هر زمان سرمایه گذار تصمیم به خروج از بازار ملک بگیرد، بتواند حتی با وجود رکود احتمالی در کمترین زمان ممکن نسبت به فروش واحد خود اقدام کند.

از آنجا که این واحد‌ها به دلیل محدودیت متراژ در مجموع در زمره آپارتمان‌های قیمت پایین بازار مسکن دسته‌بندی می‌شوند و از سوی دیگر انتخاب اصلی خانه اولی‌ها هستند، خریداران غیرمصرفی می‌دانند فروش آپارتمان‌های نقلی در هر صورت برایشان به مراتب آسان‌تر از فروش واحد‌های میان و بزرگ متراژ است.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی فروش ۴۰ فایل جدید از گروه آپارتمان‌های تا ۵۰ مترمربع از مناطق مختلف شهر تهران گردآوری شده است.

آپارتمان‌های نقلی

 

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار